Info och visning av Personligutrustning

XL1000V

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2006
Hoj
XL1000V + GSX750F
Hej alla vänner i norr!

Som en del av er vet så har jag ett engagemang i en importör av personligutrustning.

Jag har nu möjligheten att Vecka 9 annordna ett litet utprovnings och beställningstillfälle (kanske på klubben om möjligt).

Finns intresse så kommer jag att visa upp NZI-hjälmar (cross och integral), knoxskydd (ryggskydd, västar, crossjackor) och Coldkillers (långa/korta tröjor och byxor, jackor, handskar).

Om någon har något speciellt som önskas inför säsongen så ska jag se vad som kan göras. kolla på http://www.mc-boden.se/butiken/index.php?cPath=23&osCsid=beb03252969cd87db366f83860316513

Men inget händer utan respons från Er.......... inte tänker jag :huvet

Under en klubbkväll brukar vi kunna erbjuda 20% (Ej NZI) men då ska det beställas och erläggas likvid samma kväll.

//Johan (fjollträskarn)

Last edited:

graniskungen

www.umcc.nu
Gick med
9 Jan 2004
Hoj
Rgv250-89 såld,xj600-92såld,fzs600-03inlöst, suzuki gsf 650-09 såld MT-09
Det låter trevligt
Tycker vi borde kunna bli ett bra gäng då

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Tisdag den 27:e kanske?

Vore kul med en visning av grejor på klubben.

cha0s

Total galning?
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
R6 med lila kåpor
27:e låter trevligt, då har man fått lön och kan handla racestövlar för alla pengar =)

XL1000V

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2006
Hoj
XL1000V + GSX750F
Personligutrustning!

Japp tisdagen den 27:e, sätter jag upp lite ryggskydd, coldkillers (bra under- och överställ för frusna) och eventuella personliga önskemål (kika in på mc-bodens hemsida, maila mig på johan@mc-boden.se skriv UMCC-klubbkväll så jag sorterar rätt), samt lite hjälmar för utprovning i klubblokalen.

/Johan

Hej alla vänner i norr!

Som en del av er vet så har jag ett engagemang i en importör av personligutrustning.

Jag har nu möjligheten att Vecka 9 annordna ett litet utprovnings och beställningstillfälle (kanske på klubben om möjligt).

Finns intresse så kommer jag att visa upp NZI-hjälmar (cross och integral), knoxskydd (ryggskydd, västar, crossjackor) och Coldkillers (långa/korta tröjor och byxor, jackor, handskar).

Om någon har något speciellt som önskas inför säsongen så ska jag se vad som kan göras. kolla på http://www.mc-boden.se/butiken/index.php?cPath=23&osCsid=beb03252969cd87db366f83860316513

Men inget händer utan respons från Er.......... inte tänker jag :huvet

Under en klubbkväll brukar vi kunna erbjuda 20% (Ej NZI) men då ska det beställas och erläggas likvid samma kväll.

//Johan (fjollträskarn)

XL1000V

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2006
Hoj
XL1000V + GSX750F
Nu börjar det dra ihop sig, lite drygt en vecka kvar sedan står jag där i lokalen.

Vore lite kul att veta hur många som kommer att visa sig då, jag släpar ju upp en hel del utrustning så att ni ska kunna klämma/känna och prova.
:hjälm :hjälm :hjälm :hjälm :hjälm :hjälm :hjälm :hjälm :hjälm :hjälm :hjälm
Jag kommer troligtvis att ha med mig en "assistent" för att vi ska kunna serva så många som möjligt. Han representerar blivande återförsäljare i Umeå och är även den som kommer att lämna ut det som ni beställer.

De torde inte vara direkt okända för Er då de även är ÅF för Aprillia, Moto Guzzi och MV Augusta.

Må så gott, vi ses snart

//Johan :rock

Last edited:

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
vilken tid är du där med kläderna/ryggskydd och hjälmar/dojjor osv...

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Det är väl kl.19 som är sagt vad jag vet.

Jag kommer dit iaf :tummenupp

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Kanonvisning!
Blev ett par skyddskalsonger i samlingen.

:tummenupp

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...