Edholm skrev:Billigast man kan komma undan är ungefär 1500-2000:- Jag betalade ungefär 2300:-
Tjet skrev:180+840=1020:- ?
teori + uppkörning. eller har jag missat något?
DJM skrev:lämp, tillverkning av körkort. Småsaker men du frågade
a2s skrev:okej vissa säger att det kostar runt 7-8 tusen kr ...
VA?? De kosta bara 1020 för mig. Plus tillverkning av körkortet och andra onödiga småtillägg.AddE <TM> skrev:4-5000 ungefär, om du har lite förkunskaper. Sedan beror det också på om du hyr hoj av körskolan vid uppkörningen, eller kör privat.
Det är väl för såna där Aerox killar som du, som aldrig lärt sig växlaa2s skrev:okej vissa säger att det kostar runt 7-8 tusen kr ...
a2s skrev:undrar hur mycket det kostar ungefär..
hur många teori lektioner man måste ta och övningsköring´s lektioner...
hbg_speedster skrev:kostade 8k för mig, och då e d med alla små tillägg, böcker, teorilektioner, lån av mc en hel dag till uppkörningen(eftersom jag inte fick ha min egna ) men men jag tyckte jag fick bra utbildning och de mesta sitterkvar nu när man ska börja med kort till bil
gringoo skrev:Det är väl för såna där Aerox killar som du, som aldrig lärt sig växla
haha men det är ju så....... har man inte kört moppe med växlar eller typ cross så blir det ju svårare att komma in i detdarth_igel skrev:elakt men sant
gringoo skrev:haha men det är ju så....... har man inte kört moppe med växlar eller typ cross så blir det ju svårare att komma in i det
darth_igel skrev:jag håller helt med, va fan har hänt me moppemodet igentilgen
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |