KGK
1200
[YOUTUBE-ID]6-3X5hIFXYU[/YOUTUBE-ID]
Undergången är nära
Jäe, rajt att alla muslimer som flyttar till Europa skaffar i snitt 8.1 barn.
:kaniner
är det bara jag eller gillar ingen muslimer?
Det finns folk som påstår att beslutet om minareter är bra för att det är "demokratiskt, samtidigt kan vi här läsa trådar om att bryta mot olika demokratiska beslut som t.ex. betala tv-licensen. En populär grej här på SH. Folk försvarar detta med att de tycker lagen är korkad. Om du mår bättre kan du välja ladda ner musik på nätet istället. Jag har inte sett dig, eller andra demokratiföresråkare, propagera för att folk ska följa reglerna med hänvisning till er starka tro på demokratiska beslut, men kommer att hålla utkik efter det framöver. Fast den lågan brinner nog inte lika klart som din rädsla för islam...
Om du verkligen tror att du kan bygga ett stabilt samhälle genom att ignorera majoriteters vilja så önskar jag dig lycka till! För övrigt klingar det lite falskt i förhållande till din upprördhet över att inte de stora parierna vill respektera och samarbeta med SD. Varför ska dem de?? SD är ju bara en minoritet?!
Jag är inte helt säker på varför ni vill diskutera allt utom sakfrågan,
är det bara jag eller gillar ingen muslimer?
Jag har inga problem
Två väldigt enkla svar:Men, jag väntar fortfarande på två svar:
Hur skall vi lösa politiska frågor om inte genom demokrati?
Varför är minareter viktigt och för vem?
Två väldigt enkla svar:
1. I min värld: via dekomkrati, vilket å andra sidan inte betyder att demokrati är utan svagheter och då, framförallt, i förhållande till röstsvaga eller marginella grupper.
2. Minareter är viktiga för dem som tror på islam. För de som inte gillar islam är de å andra sidan "symboler för förtryck, våld, terrorism och antidemokratiska ävrderingar". Samtidigt nog den senare delen mer om den som ser detta symbolvärde än om minareter, eller islam, som företeelse.
Grälsjukan är i och för sig inte att underskatta.
Jag har inga problem med muslimer.
grälsjuk
Oj så du tar i. Nu bekräftade du ju min tes.
Ok, jag gillar muslimer då. Nöjd?Vilket inte är synonymt med att gilla.
Åh fan, flyttat till Finland?
Ok, jag gillar
Å andra sidan varför ska de inte följa hans skeva läror när de får , som de får kasta tält över och förtrycka bäst de vill.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|