Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Röda korset och Röda halvmånen är delar av samma organisation. Kors accepteras inte som symbol i muslimska länder. Därför används halvmånen som symbol där istället.
Islam idag är väl inte mer än kommunismen när jag var liten: Hotet vi kunde samlas kring.
För tjugo år sedan var det ingen som var orolig för islam i Sverige, trots att religionen var helt och hållet den samma då som nu.
De få döda var dessutom för jättelänge sedan och religionen har utvecklats enormt sedan dess, vilket är en prestation eftersom det var perfekt redan tidigare, den är helt enkelt perfektare nu.
Hur blind kan man bli?
Snälla, vårda ditt språk.
Förklara gärna vad som var så hiskeligt roligt.Blind, blindare, blindast.
Stolgångspenetrerad?
"- Antningen är du med oss eller så är du emot oss!"
Då nådde vi botten. Att jag inte köper er eviga islamhets med hull och hår innebär knappast att jag är någon förespråkare eller anhängare.
Röda korset och Röda halvmånen är delar av samma organisation. Kors accepteras inte som symbol i muslimska länder. Därför används halvmånen som symbol där istället.
varför komemr du och skryter med så fundamental baskunskap?
Förklara gärna vad som var så hiskeligt roligt.
Alla vet väl att i muslimska länder har man ingen välgörenhet, det påbjuds inte av islam.
Hur tänker du nu?! Menar du att det under röda halvmånen bara skulle jobba kristna?!
Skadar väl inte att komma med fundamental baskunskap ibland? Fick intrycket av att det inte var helt klart för vissa.
Nä, det är ju bara den tredje av islams fem pelare
http://en.wikipedia.org/wiki/Zakat
Det där behöver jag inte ens klicka på för att avfärda, i muslimska länder mördar man ickemuslimer, tror du man ger dem soppa från soppköket innan man kastar första stenen i huvudet på dem eller?
Förklara gärna vad som var så hiskeligt roligt.
Nä, det är ju bara den tredje av islams fem pelare
http://en.wikipedia.org/wiki/Zakat
Nä, varför lära sig ens något grundläggande om religionen man sitter och debattera över? Appropå att "en del ger sig in i debatten inte hajat halv sju"...
Det var mig ett himla tjat om vad som står här och där, öppna ögonen för bövelen. Det finns inte en muslimsk organisation som åker till ett ickemuslimskt land för att hjlpa, de tycker ju man ska döda alla otrogna för fasicken. Eller tror du på riktigt några saudimiljarder hamnade t,ex. hos de otrogna i Thailand efter Tsunamin? De skiter väl i alla utom dem själva, till skillnad från oss upplysta som far hit och dit med våra SIDA-stålar.
Och hitan dit och ditan hit vad som står i bibel resp koran, kolla på verkligheten för omväxlings skull och strunta ett tag i vad som står i böckerna. Båda är säkert jättedumma men skillnaden r att bokstavstrogna krista finns (lyckligtvis) i princip inte medan religiösa fundamentalister hos muslimerna finns det gott om, hur orkar ni förneka det?
Dagens filmtips är annars Radical Islams war on west, ytterst sevärd. Finns både i sjön (fanns) och på tuben. Ingen foliehattsproduktion utan en välgjord dokumentr med seriösa deltagare från diverse länder i mellanöstern, US m.fl. Betvivlar att de som bestämt sig för att kebab e gått!!!!1 orkar bemöda sig dock.
Valen skrev:Och - till skillnad från dig- behöver jag inte någon kantin eller foliehatt-psykolog vid min sida, jag klarar mig bra själv.
Och de som då hände ett fåtal individer för länge sedan har givetvis inget att göra med hur världen ser ut idag! De andra religionerna, samt den 1,5 miljarder stora terrororganisationen, borde vara stolta över att ha blivit rövknullade av oss kristna!
Och hitan dit och ditan hit vad som står i bibel resp koran, kolla på verkligheten för omväxlings skull och strunta ett tag i vad som står i böckerna. Båda är säkert jättedumma men skillnaden r att bokstavstrogna krista finns (lyckligtvis) i princip inte medan religiösa fundamentalister hos muslimerna finns det gott om, hur orkar ni förneka det?
Nä, varför lära sig ens något grundläggande om religionen man sitter och debattera över? Appropå att "en del ger sig in i debatten inte hajat halv sju"...
Men för djävulens list! Det finns väl ytterst få, om ens någon, här som gillar fundamentalister, oaktat påstådd religionstillhörighet. Ingen förnekar att det finns religiösa fundamentalister. Alla kristna är inte fundamentalister! Alla muslimer är inte fundamentalister! Hur i hela helvete kan förekomsten av islamska fundamentalister vara en anledning att förkasta hela religionen Islam??? Är det inte dags snart att ta den här debatten till ett lite högre plan? Om du nu är så intresserad av verkligheten, varför tittar du inte på hur verkligheten ser ut. Ja, det finns fundamentalism. Nej, alla är inte fundamentalister, inte ens alla muslimer.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|