ingen från tt´n va

its play time

Clutch it up or die trying!!
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
ducati 900ss
MC-förare allvarligt skadad
En mc-förare skadades allvarligt efter att i hög fart ha kört omkull på E6, i norrgående riktning, nära Väla utanför Helsingborg.

HELSINGBORG.. Räddningstjänsten fick larmet klockan 18.52. Föraren ska enligt vittnen ha haft hög fart och kört in i en bil som svängde ut i omkörningsfilen. Vid kollisionen ska den unge mc-föraren ha flugit genom luften och landat cirka 100 meter bort. Föraren har förts till sjukhus. Han uppges vara svårt skadad.

hd.se

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike
Det var som fan, måste varit det jag såg när jag körde hem från TT och svängde av vid Åstorp för att gena över E6 hem till Hasslarp.

Jag trodde det var någon bil som hade sladdat in i en bropelare eller något liknande. Stannade på viadukten över E6 och kollade läget men såg ingen mc.

Det enda jag såg var en personbil med en krossad baklampa och två yngre tjejer som såg ganska skrämda ut när jag tittade på dem från viadukten.

Trodde säkert att det var min polare de hade prejat och att jag skulle :kulspruta dem.

Hoppas att killen klarar sig :näsblod

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:död Fan vad tråkigt för Mc-Föraren, Hoppas dom har Lappat ihop han; Vet du nått mer Zmurfen??:va :confused:

pakopak

LEGEND
Gick med
12 Nov 2004
Hoj
2 R1or varav 1 Stulen
Känner honom, sista jag hörde igår var att han haft otrolig tur i oturen. en ambulans hade kommit på motorvägen bara precis 2 minuter bakom dem. Annars hade det nog varit kört. Första dygnet hade han bara 10% chans men han är en tuff jävel och nu är han uppe på över 70. mkt brutna ben i överkroppen och en hjärnblödning. vaknar upp då och då men har inte varit kry direkt. Mina tankar går till honom och hans nära o kära. Kämpa på!

pakopak

LEGEND
Gick med
12 Nov 2004
Hoj
2 R1or varav 1 Stulen
senaste är att läget är stabilt och förhoppningsvis ska han kunna komma iform som ny igen!:tummenupp

pakopak

LEGEND
Gick med
12 Nov 2004
Hoj
2 R1or varav 1 Stulen
han var vid medvetande och kunde prata lite för 2 dagar sedan, sedan var de tvugna att söva honom för att operera hans arm efter det vaknade han inte upp ur narkosen som han skulle. men efter många timmar så började han röra på sig igen, vet tyvärr inte om han har varit vid medvetande igen, kan bara hoppas att allt kommer att gå bra.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Vi är många som håller tummarna och följer den här tråden.

Hoppas, hoppas, hoppas på en så lycklig upplösning som möjligt.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring