Ingen HTML?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Varför är HTML-funktionen i signaturen avstängd? :confused:

Edit: försöker ta bort inlägget, men det går inte... :eek:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
allt är borta.. ojdå.. Ska testa detta ett tag... väldans många blaffiga å fula å enerverande signaturer som avbryter läsningen i de intressanta trådar som finns och som folk vill läsa och inte konversera i.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Det är sant, där håller jag med dig. Men vore det inte bättre att bara förbjuda bilder och begränsa text till tex. 100 tecken eller liknande?

Carcass

Smurfjäveln
Gick med
14 May 2003
Hoj
Kawa KX250F -04
forumet är mkt snyggare nu utan alla signs enligt mig.
möjligtvis tre rader text, med möjlighet att skriva in länkar i framtiden.

är väl bara mavve's som man kommer sakna lite :) läste den typ när jag började läsa här, ganska rolig :)

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
jepp, ska titta på hur man gör det. det är ingen som just nu är inbyggt i forumet.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
En vanlig textlänk är ju väldigt bra att kunna ha i sin signatur, om man tex. har en saluannons ute eller söker köpa något.

Carcass

Smurfjäveln
Gick med
14 May 2003
Hoj
Kawa KX250F -04
ja precis, det var så jag menade. färger och bilder kan man skippa, ser bara plottrigt ut när signen är fyra gånger större än inlägget

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-12R SÅLD
tycker att det e fruktansvärt BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB att man inte kan ha en snygg signatur,, skärpning swedie :fakta

Matin

Trivs på alla underlag...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Africa Twin -02
Swedie skrev:
allt är borta.. ojdå.. Ska testa detta ett tag... väldans många blaffiga å fula å enerverande signaturer som avbryter läsningen i de intressanta trådar som finns och som folk vill läsa och inte konversera i.

Nice! Gott att slippa scrolla sida ner å sida ner, bara för att en del tvunget ska ha hela sitt liv med i signaturen...

En bra förbättring...gott :tummenupp

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Ahh, nu fick man svar på varför.
Mycket bra intiativ, väldigt drygt att en del exhibitionister har en halv sida med dravel.
Om det går så håller jag med om att det kan begränsas till en eller tre rader så man kan ha nåt iallafall.

Carcass

Smurfjäveln
Gick med
14 May 2003
Hoj
Kawa KX250F -04
yatzy.com har treradersbegränsning, så går gör det :) (dock medförde det något problem med inläggning av länkar, vet inte om det är kirrat än)

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Förslag: de som är med i tex Ninja Club Sweden eller någon annan av de föreningar som har eget forum här blir en egen user-grupp, och den gruppen har en standardsignatur med förslagsvis en liten logga, men inget mer.

Optimalt

+ + + + +
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
cbr 1000 -06
Finfint swedie... äntligen... kan du inte förbjuda / ta bort alla animerade avatarer oxo.

En idé kan vara att sätta upp regler för signaturer, tex max 3 rader utan bilder och max tecken storlek.
Är ju ändå lite intressant att läsa vissa signaturer, dom är ju personliga. Men att lägga upp 20 rader med röda och blåa saftblandare är ju ändå ett övertramp.

Allt animerat är bara irriterande - bort!

// Opti

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Carcass skrev:
yatzy.com har treradersbegränsning, så går gör det :) (dock medförde det något problem med inläggning av länkar, vet inte om det är kirrat än)

Jag har fungerande signatur med länk där, så det är fixat :hej

Vill gärna ha möjlighet att ha en liten signatur här iaf... Kan dock hålla med om att det inte är någon nackdel att begränsa storleken på dem.

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
För de som vill skippa avatarer och signaturer helt så går det ju att "stänga av" det i profilen...

Bifogat

• exempel.jpg
    exempel.jpg
    23.3 KB · Visningar: 328

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
McB skrev:
Förslag: de som är med i tex Ninja Club Sweden eller någon annan av de föreningar som har eget forum här blir en egen user-grupp, och den gruppen har en standardsignatur med förslagsvis en liten logga, men inget mer.

Håller fullständigt med McB på den punkten :fakta

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Jag saknar signaturerna, visst blir det ltie väl mkt ibalnd, så en begränsning verkar vettigt.

Men jag har inget imot små bilder och loggos för MC-grupper, kul att se vilka som är med i PMC tex. Som McB sa alltså.

Mitt förslag blir att man antingen får ha tex tre rader text eller en bild med maxstorlek 80x400 pixlar, så man kan ha ltie egobilder (ja jag lovar, jag som moppefucko ska inte lägga upp massa bilder när jag försöker åka på bakan eller liknande! :crash )

Jag tycker det är snyggt när man kan ha en persoonlig loggo där nere, gör att man känner igen personer lätt osv oxå.

Om nu ett moppefucko får göra sin röst hörd här...? :hej

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Men tänk på stackars mavve då? Han lär ju bli lite purken när hans signatur tas bort...

TbA

Sandman coming...
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Vägkungen
Usch vad "naken" man känner sig.

Tre rader borde väll va tillåtet i alla fall ?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!