Ingen info

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Den 2 och 17 mars mailade jag den som är ansvarig för licenskursen i Linköping den 16 och 17 april och bad om en bekräftelse på min betalning. Jag har ännu inte fått svar. Nu är det en vecka kvar till kursen och jag har ännu inte hört något. Jag måste planera nästa vecka och behöver veta om och när kursen blir av. Vad händer? :confused:

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Nyteknik skrev:
Den 2 och 17 mars mailade jag den som är ansvarig för licenskursen i Linköping den 16 och 17 april och bad om en bekräftelse på min betalning. Jag har ännu inte fått svar. Nu är det en vecka kvar till kursen och jag har ännu inte hört något. Jag måste planera nästa vecka och behöver veta om och när kursen blir av. Vad händer? :confused:

Det här är ännu en så'n här underbart konstig tråd! :va Varför inte slå en signal till den person man vet har svaret istället för att slänga ut en tråd på ett forum?

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Torkel skrev:
Det här är ännu en så'n här underbart konstig tråd! :va Varför inte slå en signal till den person man vet har svaret istället för att slänga ut en tråd på ett forum?

Jag ringde men kom inte fram och fick ett plötsligt behov av att få informationen som jag har saknat så länge nuuuuuuuu! :hördu

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa