ingen mc film men väl sevärd =)

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Dufva skrev:
Står farmsluts i länken, vågar inte kolla på den :tuttar
Precis som jag, sitter man på jobbet och surfar med övervakad utrustning vill man inte snubbla in på något som kan kosta en jobbet..
Varningar är alltid på sin plats när trådar innehåller potentiellt stötande material.
Kan nån kläcka ur sig vad länken leder till?

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Ugluk skrev:
Precis som jag, sitter man på jobbet och surfar med övervakad utrustning vill man inte snubbla in på något som kan kosta en jobbet..

Det är just det den handlar om!

Asbra! :rofl

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Ugluk skrev:
Varningar är alltid på sin plats när trådar innehåller potentiellt stötande material.

Det är en kontorsnisse som får ett mail av en polare som har en länk till en sida med massa sjukt skit så får han kicken för det och ALLT går åt helvete för han efter det.

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Ugluk skrev:
Måste jag kolla på när jag kommer hem.. :D
Det är en amerikansk kortfilm som faktiskt var riktigt bra, ganska mörk med rolig. Du kan kika på den på jobbet, det är inga syndigheter i närbild (fast det vore ju rätt ironiskt om du blev av med jobbet för att du tittade på en film om en kille som blev av med jobbet för att han tittade på porr på internet.. puh.. :))

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
sgtpepper skrev:
Det är en amerikansk kortfilm som faktiskt var riktigt bra, ganska mörk med rolig. Du kan kika på den på jobbet, det är inga syndigheter i närbild (fast det vore ju rätt ironiskt om du blev av med jobbet för att du tittade på en film om en kille som blev av med jobbet för att han tittade på porr på internet.. puh.. :))
Jo, men jag kom på att jag ändå inte har quicktime på burken och heller inga rättigheter att installera.. :huvet
Men jag ska se den hemma, var så säker.. :D

HanneZ

Guest
Klassiskt, men har men en chef som är insatt i hur de fungerar så är det inga problem!

Lyckades själv med en jävla pinsamt sak på ett sommarjobb för någar år sedan. Skulle gå in på en sida för att visa min chef en sak, jag knappar inte adressen men skriver .org istället för .com och sendan vänder ja mig mot honom o börjar prata om något. När jag ser hans ögon blir stora som tennisbollar vänder jag mig mot skärmen o inser att jag har råkan ta mig in på ett gay community! :D

Lite pinsamt men det va ju lätt förklarat hehe

/ Hannes

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom