"Ingen-stiltråden"

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
I denna tråd så avhandlar vi våra egna bildexempel där ingen stil finnes.

Här kommer ett skolexempel, ett stycke lönfet "whitetrash" "raggare"........

Seså fyll på nu med fler sköna exempel.

Bifogat

• ingo-raggare.jpg
    ingo-raggare.jpg
    23.2 KB · Visningar: 193
Vad menar du med 'ingen stil? Karln har ju lyckats färgmatcha både skor, byxor, bälte och tröja! Det är mer än vad många mäktar med..

Mvh

Harley-Davidson-VROD-1024.jpg

I denna tråd så avhandlar vi våra egna bildexempel där ingen stil finnes.

Här kommer ett skolexempel, ett stycke lönfet "whitetrash" "raggare"........

Seså fyll på nu med fler sköna exempel.

Han har ju stil.. Raggarstil.. Sen att du inte tycker att det är snyggt är en annan fråga...

Denna tråden hör mer hemma på stureplan.se eller något..

Öpp Öpp Öpp nu tar vi det lilla lugna, att åka V-Rod är av högsta rang. :mattias

Han har ju stil.. Raggarstil.. Sen att du inte tycker att det är snyggt är en annan fråga...

Denna tråden hör mer hemma på stureplan.se eller något..

Visst har han raggarstil ok, det är helt okej :rolleyes:
Men att vimsa runt på allmän plats med en bira i handen är totalt avsaknad av stil.

Last edited:
de där va ju inte ens en raggare, utan en 50-60 årig svensson typ. Hyffsat lik min far, nej finns betyligt värre raggar svin. Kan dock lägga upp en ruggig white trasch bild på mig själv när jag kommer hem, där kan vi snaka av saknad av stil, bleck frånbörjan svart munktröja, 2 mm hår, blekta slitna jeans en ruggigt ful militär keps model gamm jägarn 89, som får öronen att sticka ut, ett groggglass i ena handen och en billig ciggar i andra, där kan vi prata avsaknad av stil. (bilden är 3 år gammal och således preskiberad under tonårings anmestin:rolleyes:)

de där va ju inte ens en raggare, utan en 50-60 årig svensson typ. Hyffsat lik min far, nej finns betyligt värre raggar svin. Kan dock lägga upp en ruggig white trasch bild på mig själv när jag kommer hem, där kan vi snaka av saknad av stil, bleck frånbörjan svart munktröja, 2 mm hår, blekta slitna jeans en ruggigt ful militär keps model gamm jägarn 89, som får öronen att sticka ut, ett groggglass i ena handen och en billig ciggar i andra, där kan vi prata avsaknad av stil. (bilden är 3 år gammal och således preskiberad under tonårings anmestin:rolleyes:)
Det menar du inte? :rolleyes:

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick