Inhandlat hoj, osett på annons...

Gabor

Guest
...snacka om blind date alltså.. :kocko
det blev en Gixxer 1100- 86, originalare med nya däck och dynojetkittade fuggar, Yoshimura 4-1,....20000:-, har ägt den själv för 3-4 år sedan, då gick den jävligt bra.....så Bear, bevare of the shadow.... :yoparty

Gabor

Guest
Menar du på fullt allvar att någon kan ha kört den sedan jag sålde den... :va

Spelar ingen roll , jag kollar om varvtalsstoppet funkar vid 11300 rpm när den är kall, blå ryker den då, då blir det inget köp. :tummenupp

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
tassen skrev:
Menar du på fullt allvar att någon kan ha kört den sedan jag sålde den... :va

Spelar ingen roll , jag kollar om varvtalsstoppet funkar vid 11300 rpm när den är kall, blå ryker den då, då blir det inget köp. :tummenupp

Säljarna brukar alltid se lika nöjda ut när man utför det där testet :D

Hasse L

Hasse L
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Honda CBR 900rr -97 & Snöskoter Arctic cat EL Tigre & Skidoo Mach 1, Peugot EU moppe
tassen skrev:
...snacka om blind date alltså.. :kocko
det blev en Gixxer 1100- 86, originalare med nya däck och dynojetkittade fuggar, Yoshimura 4-1,....20000:-, har ägt den själv för 3-4 år sedan, då gick den jävligt bra.....så Bear, bevare of the shadow.... :yoparty
jag har också köpt en hoj osett, en Kawasaki Kx80 till min son. Jag ska åka och hämta den i Eskilstuna på söndag. :D

Gabor

Guest
Kreuger skrev:
Säljarna brukar alltid se lika nöjda ut när man utför det där testet :D

Specielt den här kommer att göra det... :3freak .hoppas att motorn riktigt rasar..då vet jag att den var dåligt skött.. :rofl

sandstream

Guest
tassen skrev:
Specielt den här kommer att göra det... :3freak .hoppas att motorn riktigt rasar..då vet jag att den var dåligt skött.. :rofl
Driver ni med oss som inte kan sånt här eller menar ni allvar :va

Gabor

Guest
Hasse L skrev:
jag har också köpt en hoj osett, en Kawasaki Kx80 till min son. Jag ska åka och hämta den i Eskilstuna på söndag. :D

Det är kul hoj det där, till din son ?:va ,det är ju du som ska ha den.. :lol

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
sandstream skrev:

Jag brukar iallafall hålla stumt i ca. 20 sek. - hur ska man annars veta om varstals stoppet verkligen funkar som det är tänkt.
Klart, att man först måste fråga säljaren om hojen funkar - då har han ju chancen att tala om - ifall att det är defekter :D

Gabor

Guest
sandstream skrev:

Se det så här. Motorväg, fullt skaft på växlarna. sen stumt, "flat out, varvtals stopp på varje växel. Det du...

Eller garage uppfarten, varmkört, lite varva, sen stumt tills stoppet säger ifrån. lite lugn avsvalning på tomgång....

Tror du motorn tar skada av detta ?

Klart att jag å dansken skämtar , vad tror du själv ???

Gabor

Guest
Galne Dansken skrev:
Jag brukar iallafall hålla stumt i ca. 20 sek. - hur ska man annars veta om varstals stoppet verkligen funkar som det är tänkt.
Klart, att man först måste fråga säljaren om hojen funkar - då har han ju chancen att tala om - ifall att det är defekter :D

Vet du att du har faktiskt tagit mitt gamla mellan namn, eller fick du det av hoj folket...."galne ungraren" var jag kallad för 15 år sedan... :fatta!

Men du får använda det för du är så snygg.. :pannkyss

sandstream

Guest
tassen skrev:
Se det så här. Motorväg, fullt skaft på växlarna. sen stumt, "flat out, varvtals stopp på varje växel. Det du...

Eller garage uppfarten, varmkört, lite varva, sen stumt tills stoppet säger ifrån. lite lugn avsvalning på tomgång....

Fan, man vet ju inte :tungan

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
tassen skrev:
Vet du att du har faktiskt tagit mitt gamla mellan namn, eller fick du det av hoj folket...."galne ungraren" var jag kallad för 15 år sedan... :fatta!

Men du får använda det för du är så snygg.. :pannkyss

Jag har blivit kommanderad att bli " Galne Dansken" av bl. a flera Uppzala profiler, som ex BMW Affe och hans polera som tourer runt i Roslagen och fikar i Vaxholm.
Annars har jag varit; Jesper Snygg från Vaxholm :D

Och Duuu Tassen - vi komer få en ny fin fin sommer - flickona vill 2005 gå efter vuxna pojkar - tänk va livet är underbart :banana :banana :banana

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
tassen skrev:

Föredrar hellre att hålla stumt på grageuppfarten tills ägaren säger att det räcker... :tummenupp

Gabor

Guest
Galne Dansken skrev:
Jag har blivit kommanderad att bli " Galne Dansken" av bl. a flera Uppzala profiler, som ex BMW Affe och hans polera som tourer runt i Roslagen och fikar i Vaxholm.
Annars har jag varit; Jesper Snygg från Vaxholm :D

Och Duuu Tassen - vi komer få en ny fin fin sommer - flickona vill 2005 gå efter vuxna pojkar - tänk va livet är underbart :banana :banana :banana

Livet leker :tuttar ,,Rock on, :yoparty

Gabor

Guest
bissmark skrev:
Föredrar hellre att hålla stumt på grageuppfarten tills ägaren säger att det räcker... :tummenupp

det var det jag menade, å då är det åxå svårt att direkt höra att han säger att det räcker....

brukar bli billigt att låta en polare köpa det trasiga vraket ett par veckor senare av den helmatta säljaren..... :tummenupp

Hasse L

Hasse L
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Honda CBR 900rr -97 & Snöskoter Arctic cat EL Tigre & Skidoo Mach 1, Peugot EU moppe
tassen skrev:
Det är kul hoj det där, till din son ?:va ,det är ju du som ska ha den.. :lol
Jag ska nog prova den :hihi Men jag ser fram emot när han blir lite äldre
och åker 125-250 eller nåt :D

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...