Inköp av gemensam kamera till mc

Damma

Medlem
Gick med
20 Nov 2008
Ort
NV Skåne
Hoj
Daytona 675
Vilka av R.O.H Riders of Helsingborg är villiga att lägga typ 100 till 200kr för ett gemensamt inköp till en bra kamera för att fästa på en mc.
Mitt förslag är att WW kan ha kameran till en början för att testa och optimera den. Sen givetvis om någon vill låna kamera så ska det gå bra.

Fyll på listan:

1. damma
2.
3.
4.
5. osv
 
Gick med
12 Jul 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
The Beast
Allvarligt talat, ni köper hojar för allt mellan 50-150000kr men har inte råd med 3000 till en kamera??? :huvet
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Man får inget vettigt för 3000:-, möjligtvis en kamera, men sedan ska du ha en hårdvara som ska importera skiten med... Kamera med analog video-in eller mp4-spelare med samma funktion.. etc.

Hårdvara att importera skiten med? Du menar dator? Det tror jag att alla som skriver här har.
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Hårdvara att importera skiten med? Du menar dator? Det tror jag att alla som skriver här har.

Alltså, något som kan fånga materialet FRÅN själva kameran, någon liten sak man kan ha i ryggsäcken som är kopplad till kameran, som man sedan kopplar till datorn och överför. För 3000:- får man inte båda sakerna för, i så fall bara skit.

http://www.sportkamera.se/inspelningsenheter-c-4.html?osCsid=e668910dec16a2309103ad6696629f3e

En "inspelningsenhet"


Lånade hem min egen kamera, 3ccd med vidvinkelsobjektiv å massa skit... Kom dock på att mitt kåpglas är svart/djupt tonat... :huvet
 
Last edited:
Gick med
12 Jul 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
The Beast
Man får inget vettigt för 3000:-, möjligtvis en kamera, men sedan ska du ha en hårdvara som ska importera skiten med... Kamera med analog video-in eller mp4-spelare med samma funktion.. etc.

Gav 2800:- för min Gopro, lägg till 3000:- så får du samma som Rodin har med dubbla kameror och hårddisk.
Gopro var den enda som tålde vad jag skulle ha den till så för mig är den vettig.:glömdet
 

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Påarp City
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Gav 2800:- för min Gopro, lägg till 3000:- så får du samma som Rodin har med dubbla kameror och hårddisk.
Gopro var den enda som tålde vad jag skulle ha den till så för mig är den vettig.:glömdet


Kör du runt o filmar utan att dela med dig.:va

Bjud på lite geggmoppe film nu då :yoparty
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top