Till nästa år har jag tänkt mig att köra i R600, antingen med en färdig räser eller - om jag inte får sålt den - min nuvarande, fast i en annan skepnad.
Om jag nu inte får sålt hojen utan måste bygga om den, vad behöver jag? Det är ingen kittning i ordets egentliga mening som ska göras, utan bara saker som är ett måste för att få ta ut hojen på licensträningar, samt saker som behövs för att minimera skador vid vurpor och annat oundvikligt.
Vore tacksam om ni listade saker som ni anser att jag behöver köpa, samt hjälper mig med priser på det som jag listar nedan. Likaså är jag tacksam för tips rörande måste-åtgärder på hojen för att göra den godkänd.
Obligatoriska inköp och åtgärder:
1. kraschkåpor - 6000 kr
2. kraschpuckar - 2000 kr
3. hajfena - ? kr
4. uppsamlingskärl - 0 kr
5. tankfoam - ? kr
6. bobbins - ? kr
Det var det jag kom på för stunden. Är det något uppenbart som jag har glömt?
Återstår gör alltså åtgärder på hojen, som tex. najning. Någon som orkar göra en lista?
Tack på förhand.
Om jag nu inte får sålt hojen utan måste bygga om den, vad behöver jag? Det är ingen kittning i ordets egentliga mening som ska göras, utan bara saker som är ett måste för att få ta ut hojen på licensträningar, samt saker som behövs för att minimera skador vid vurpor och annat oundvikligt.
Vore tacksam om ni listade saker som ni anser att jag behöver köpa, samt hjälper mig med priser på det som jag listar nedan. Likaså är jag tacksam för tips rörande måste-åtgärder på hojen för att göra den godkänd.
Obligatoriska inköp och åtgärder:
1. kraschkåpor - 6000 kr
2. kraschpuckar - 2000 kr
3. hajfena - ? kr
4. uppsamlingskärl - 0 kr
5. tankfoam - ? kr
6. bobbins - ? kr
Det var det jag kom på för stunden. Är det något uppenbart som jag har glömt?
Återstår gör alltså åtgärder på hojen, som tex. najning. Någon som orkar göra en lista?
Tack på förhand.