elfuego skrev:Hur är det egentligen? Kräver småhojarna någon inkörning och isf hur länge.
Har läst hela instruktionsboken som man fick med men jag hittar inget om detta. Är det någon som vet?
Tjockis!GSXR1100R skrev:Tvåtaktare skall spettas ur allt vad det går på en gång, dom går sönder hur än man gör.
elfuego skrev:Hur är det egentligen? Kräver småhojarna någon inkörning och isf hur länge.
Har läst hela instruktionsboken som man fick med men jag hittar inget om detta. Är det någon som vet?
Solan skrev:Vore ju bra om den fungerade ända tills man kört in den i sånt fall!![]()
CorbenDallas skrev:Va? Har du ställt en kines bredvid bussen????![]()
Italienska hingst? Vad gör du med din motorcykel egentligen???Solan skrev:Min italienska hingst menar du!!! Du har ett å annat att lära dig!![]()
Men ja, den har fått sällskap av en liten röd (stillastående) racer.
CorbenDallas skrev:Italienska hingst? Vad gör du med din motorcykel egentligen???
Klart jag har att lära mig, livet är min skolaMan blir aldrig fullärd säger dom...
Min är också röd...![]()
Solan skrev:Min italienska hingst menar du!!! Du har ett å annat att lära dig!![]()
Men ja, den har fått sällskap av en liten röd (stillastående) racer.
Ihhhhhh, lalalalalalalala bingo. Vissa fetisher vill man inte veta om...Solan skrev:Det är väl snarare vad den gör med mig!![]()
Solan skrev:Nej du verkar onekligen ha lite svårt att förstå vissa saker, men jag tjatar på tills du förstår vilken grym maskin jag har.![]()
Måste tjejer ha en kille som fixar deras hojar? Lite stänk av sexism i den kommentaren...Victor skrev:Vadå? Behöver båda hojarna lämnas in på verkstad nu?
Antingen borde du skaffa en händig kille eller köpa bågar som håller.
Tycker jag.
CorbenDallas skrev:Måste tjejer ha en kille som fixar deras hojar? Lite stänk av sexism i den kommentaren...![]()
Victor skrev:Vadå? Behöver båda hojarna lämnas in på verkstad nu?
Antingen borde du skaffa en händig kille eller köpa bågar som håller.
Tycker jag.
Solan skrev:Min italienare är det inget fel på!!
Finns det händiga killar? Man brukar få göra det mesta själv tycker jag...![]()
Victor skrev:"Din Italienare" var väl den som kördes utan olja i ett par hundra mil?
Eller var det kanske 500mil?
Och händiga killar behöver inte använda just händerna alltid.
![]() |
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Helgen efter midsommar arra... |
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |