"Inlägg" istället för "hoj"?

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
När hände detta? Jag talar alltså om det som står under ens avatar brevid ens inlägg. Att se vad för hoj en medlem kör är väl oändligt mycket mer intressant än hur många inlägg man har postat? :confused:

Edit: Nu är "Hoj" tillbaka? Vad är det som händer här egentligen?

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Verkar som det ändras en hel del på SH nu..

Såg just att bilderna har förvunnit från garaget, samt att det inte verkar gå att ändra/lägga upp bilder där heller...

/Robban

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
När hände detta? Jag talar alltså om det som står under ens avatar brevid ens inlägg. Att se vad för hoj en medlem kör är väl oändligt mycket mer intressant än hur många inlägg man har postat? :confused:

Edit: Nu är "Hoj" tillbaka? Vad är det som händer här egentligen?

vi ska få en krona / inlägg

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Coolt!

Men undra om antalet inlägg stämmer?

Jag har skrivit fler. Eller det kanske inte räknas om dom är skrivna i 125cc-forumet eller låsta trådar?

Last edited:

Coppertail

Squid
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
Fornminne FJ 1100
Fyfan !

Hoppas det inte är permanent att antal inlägg visas. Jag tycker det spammas mer än tillräckligt här ändå.

Kanske är Motorrad som har börjat bestämma här redan ?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fyfan !

Hoppas det inte är permanent att antal inlägg visas. Jag tycker det spammas mer än tillräckligt här ändå.

Kanske är Motorrad som har börjat bestämma här redan ?
Dom bestämmer inget om innehållet på SH.

Ang. inläggsräknaren så ska den inte vara kvar. Jag vet mycket väl att folk tycker det är status att ha många inlägg.

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va varför ska de gnällas så hemskt varje gång de dyker upp en ny sponsor för denna sida?
De gnälldes när aprillia hade sin annons och nu över Motard....se de positiva i ställe, Swedie får in pengar för att kunna hålla sidan uppe och för att han ska kunna tävla. :tummenupp jag tycker de är bra att de kommer in nya annonsörer och sponsorer :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
:va varför ska de gnällas så hemskt varje gång de dyker upp en ny sponsor för denna sida?
De gnälldes när aprillia hade sin annons och nu över Motard....se de positiva i ställe, Swedie får in pengar för att kunna hålla sidan uppe och för att han ska kunna tävla. :tummenupp jag tycker de är bra att de kommer in nya annonsörer och sponsorer :)
folk må tro vad som helst, men ni ska veta att varje gång jag pratar om något rörande sajtens framtid med ett företag så säger jag alltid att allting är FÖR medlemmen... och inte för lilla mig. Och att även om pengar involveras så SKA medlemmen sättas i front och inget ska få ändra vad SH är. Jag är själv en vanlig användare, bara att jag råkar äga sajten. Så jag vill ju själv inte att sajten ska ändras något från vad det är. Om ändras, så till det bättre (jag brukar dock fråga medlemmarna först). SH är en community för alla sporthojare. Om jag sedan gynnas samtidigt så är det bara positivt. Men jag är alltid mån om SH's kvalite och känsla och inget annat.

Förövrigt stavas det Motorrad... ;)

Verkar som det ändras en hel del på SH nu..

Såg just att bilderna har förvunnit från garaget, samt att det inte verkar gå att ändra/lägga upp bilder där heller...

/Robban
Bara temporärt, det blev något fel i de s.k. templates när jag gjorde en mindre uppdatering. Så jag har suttit ett par timmar och arbetat tillbaka allting så det funkar som det ska igen.

Last edited:

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
folk må tro vad som helst, men ni ska veta att varje gång jag pratar om något rörande sajtens framtid med ett företag så säger jag alltid att allting är FÖR medlemmen... och inte för lilla mig. Och att även om pengar involveras så SKA medlemmen sättas i front och inget ska få ändra vad SH är. Jag är själv en vanlig användare, bara att jag råkar äga sajten. Så jag vill ju själv inte att sajten ska ändras något från vad det är. Om ändras, så till det bättre (jag brukar dock fråga medlemmarna först). SH är en community för alla sporthojare. Om jag sedan gynnas samtidigt så är det bara positivt. Men jag är alltid mån om SH's kvalite och känsla och inget annat.

Förövrigt stavas det Motorrad... ;)

:rolleyes: ja ja får jag skylla på dyselexin igen ;)

Men som jag sa de är bara bra att de finns företag som vill satsa på dej som förare och på sh som forum :tummenupp Vi alla här på forumet vet att du är mån om att sh ska förbli sh och inte nå annat.
Men en å annan uppdatering mellan varven som gör att vi får en del bättre och fler funktioner :)

Coppertail

Squid
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
Fornminne FJ 1100

Om det var mig du uppfattade som gnällig var det nog ett missförstånd.
Jag hade uppriktigt uppfattningen att Motorrad var lite mer än en sponsor.

Jag har aldrig gnällt om sidans annonsörer, men Aprilias annons med en naken kvinnorumpa var lite opraktisk när man satt på jobbet och surfa.

Samma gäller endel avatarbilder, men vafan. Det ger ju lite spänning på arbetet iaf, :yoparty

Förövrigt tycker jag sporthoj rockar.

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Om det var mig du uppfattade som gnällig var det nog ett missförstånd.
Jag hade uppriktigt uppfattningen att Motorrad var lite mer än en sponsor.

Jag har aldrig gnällt om sidans annonsörer, men Aprilias annons med en naken kvinnorumpa var lite opraktisk när man satt på jobbet och surfa.

Samma gäller endel avatarbilder, men vafan. Det ger ju lite spänning på arbetet iaf, :yoparty

Förövrigt tycker jag sporthoj rockar.

Nej de var rent allmänt, de brukar gnällas så ofta så man ledsnar lite när folk inte ser de positiva i sponsorer och annonsörer :)

:rolleyes: NU förstår jag verkligen inte hur de kan vara ett problem :D :tuttar

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...