ja vet inte vad de svåra i disskussionen är, om orginal klarar sig vid mätningarna och orginal hänger med hojjen vid köpet. varför då lägga 15000 på ett system som gör att man inte får köra? de är nog få på detta forum som verkligen använder hojjen till den gränsen att 10 hästar till presterar värdefulla tider på en träningsdag? om hojjen är ful eller inte? många åker vurpade spacklade olackade hojjar på banan och de verkar ju gå åka fort på dom me.
ja personligen åker 1000cc med 178 hästkrafter. ändå är de folk på äldre 600or som kör ifrån mig överallt utom på rakorna. så effekten som ett helsystem eller slipon ger. är de värt alla dessa disskussioner och svartflagg de innebär?
ja kan köpa att man på tävlingsdagen vill ha maximala effekten ur sin hoj. men när man tränar känns de som att någon häst hit eller dit kan kvitta. dom hästarna använder man bara rakt fram ändå. och där behöver man itne tärna för å åka fort.?
regeln gäller ju alla. dock kan jag förstå om man får svartflagg med orginal system. för då är de inte mycket kvar å göra åt problemet.
ja personligen åker 1000cc med 178 hästkrafter. ändå är de folk på äldre 600or som kör ifrån mig överallt utom på rakorna. så effekten som ett helsystem eller slipon ger. är de värt alla dessa disskussioner och svartflagg de innebär?
ja kan köpa att man på tävlingsdagen vill ha maximala effekten ur sin hoj. men när man tränar känns de som att någon häst hit eller dit kan kvitta. dom hästarna använder man bara rakt fram ändå. och där behöver man itne tärna för å åka fort.?
regeln gäller ju alla. dock kan jag förstå om man får svartflagg med orginal system. för då är de inte mycket kvar å göra åt problemet.