Inte Farligt

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Var på pubkvällen igår o hade det riktigt trevligt.Var lite "rädd" för att det skulle kännas pinsamt o glida in där ensam,men det tog typ 5 minuter så hade man hittat nåra o snacka med(tack för det).Sen blev ju inte kvällen sämre av att det fanns en hel del fina damer o vila mina gamla trötta ögon på heller.Själv e man ju helsåld på "flammor"så ögonen vilade väl lite extra mycket åt ett visst håll*he he he*Men vem det nu än är som ordnar dessa pubträffar så vill jag bara tacka för en trevlig kväll,o till er som tvekar på att gå på dessa kan jag bara säga,kom nästa gång,det e skitkul att få ett fejs till alla namn som man chattat med. mvh//jacke

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
ktmjacke skrev:
Var på pubkvällen igår o hade det riktigt trevligt.Var lite "rädd" för att det skulle kännas pinsamt o glida in där ensam,men det tog typ 5 minuter så hade man hittat nåra o snacka med(tack för det).Sen blev ju inte kvällen sämre av att det fanns en hel del fina damer o vila mina gamla trötta ögon på heller.Själv e man ju helsåld på "flammor"så ögonen vilade väl lite extra mycket åt ett visst håll*he he he*Men vem det nu än är som ordnar dessa pubträffar så vill jag bara tacka för en trevlig kväll,o till er som tvekar på att gå på dessa kan jag bara säga,kom nästa gång,det e skitkul att få ett fejs till alla namn som man chattat med. mvh//jacke

Det är egentligen ganska löst organiserat, man bestämmer bara ett datum i väldigt demokratisk ordning (Hej Swedie), sen festar man loss lite.

Jag hade som vanligt en trevlig kväll, träffade en del gamla bekanta, en del nya. Sen om man kommer att komma ihåg några namn eller ej visar sig senare :) En sporthojspub till skall vi nog hinna klämma in innan sommasäsongen rullar igång på allvar.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Tom skrev:
Det är egentligen ganska löst organiserat, man bestämmer bara ett datum i väldigt demokratisk ordning (Hej Swedie), sen festar man loss lite.

Jag hade som vanligt en trevlig kväll, träffade en del gamla bekanta, en del nya. Sen om man kommer att komma ihåg några namn eller ej visar sig senare :) En sporthojspub till skall vi nog hinna klämma in innan sommasäsongen rullar igång på allvar.
Ja det här med namn blir ju lite av ett problem när man ska koordinera både nicknames o dom verkliga namnen,själv håller jag nog mest reda på nicksen så blir det enklast för hjärnan(den lilla biten som fortfarande lever).

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
swedo o polly lär man ju inte glömma i första taget iaf,dom körde ju "liveshow" framför fabbo jacke lite då o då.Va nästan så man börja komma ihåg hur det va o va kär*he he*Trevliga typer va dom oxå.Word

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Jacke; Tack för drinken grabben! Du är snäll du! :yoparty
oj oj oj,du skulle bara veta vad mycke baktankar det va i den drinken,minst 20 centiliter :D

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...