Penguin skrev:Jag tycker att den gamla GSV-R:en var snyggare faktiskt. Ursäkta den tarvliga bilden.....
Penguin skrev:Jag tycker att den gamla GSV-R:en var snyggare faktiskt. Ursäkta den tarvliga bilden.....
Snabbe_jag skrev:Annars så var RGV 500:an en snygg skapelse också.
Censurerade den så moderatorerna inte får spel![]()
Mmmm, den var fin den...Nyteknik skrev:Om Suzukin var lika snabb som snygg skulle Kenny inte ha mycket att klaga på.![]()
Nyteknik skrev:Enligt Gary Taylor testar Suzuki i Malaysia med en precis likadan GSV-R som den man har kört säsongen -03. Hoppas verkligen att det är något helt annat man kommer rulla fram ur depåboxen på Motegi Ring i april nästa år. Har Suzuki någonsin legat så långt efter Yamaha och Honda i 500/MotoGP-sammanhang?
Nyteknik skrev:Den gamla var ju ganska ordinär och utan den nya, fulsnygga "snöskyffel" fronten.
Penguin skrev:Det är ju just det. I stort så är det en fräck hoj, den ser väldigt liten och nätt ut. Men jag kan inte förlika mig med snöskyffelnosen.
Gå in på www.superbike.co.uk å klicka på "Downloads" i tablån i vänsterkanten så får du en del ocensureradeNO_FEAR skrev:Nej nej nej. Du censurerade så att VI får spel... vill se mera. hehe![]()
valmers skrev:Hoppas verkligen att man kickar "försteföraren" åt helvete.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |