Jag hann inte ändra vikt på mina 5 dagar.
Så allmänheten här menar att jag skulle bli besviken om jag provade nån av dem igen?
Nu kan jag inte svara för just dom motorcyklarna, jag skulle nog trivas på dom.
Men I övrigt ska man aldrig träffa sina gamla idoler.
Bilar som man minns som skithäftiga och bra på alla sätt är fina i nostalgiska minnen, men fy fan för att köra dom idag.
Min första bil (förutom dom jag hade som leksak innan jag skaffade körkort) var en Saab V4, satan vad många mil jag körde med den, man åkte upp till Piteå en fredakväll för att supa och sova i bilen tills man kunde åka hem på lördag eftermiddag, om man inte åkte till Sundsvall och söp då...
Man åkte på bilsemester runt hela landet, och jag har nog fortfarande inte kört på kortare tid till stugan än vad jag gjorde då, man höll stummt hela tiden vilket drar upp snittet bra.
Jag körde en Saab V4 för något år sedan, förvisso inte trimmad som min var, men fyfan för att sitta i den burken med 6tusen varv på motorn i en timme...
Bara att köra den i stadstrafik en dag gjorde att jag stuvade tillbaka den i nostalgiminnet.
Kommer det en elkonverteringssats till den kan den bli aktuell igen, för jag kan leva med att sitta snett i en liten bil utan AC och andra komfortdetaljer, men motor och låda ställer jag lite högre krav på idag...