Inte mc, men däremot coolt (i min mening iallafall :))

Ylletrasa

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2006
Hoj
Inget för tillfället, men samlar information angående 125or som jag kommer köpa vid 16års ålder:).
Jag vet inte huruvida ni tycker detta är coolt, men jag tycker det är väldigt häftigt, men ändå rätt frustrerande.(Det är en polisjakt, polisen jagar "the ghost car")
Det är möjligt att den är gammal, men här kommer den iallafall
http://www.youtube.com/watch?v=AW4PDE2PwWw

Slutet är hela poängen i filmen.(Det är ingen film där det helt plötsligt hoppar upp ett monster som skriker. )
Jag misstänker att dem flesta har sett den redan däremot.

Last edited:

K.Svensson

Morgontrött
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
RMZ450 SM -08 ... Speed Triple -07
Ylletrasa skrev:
2435546 Jag vet inte huruvida ni tycker detta är coolt, men jag tycker det, det är lite frustrerande, man förstår liksom inte slutet på filmen :) (Det är en polisjakt, polisen jagar "the ghost car")
Det är möjligt att den är gammal, men här kommer den iallafall
http://www.youtube.com/watch?v=AW4PDE2PwWw

Slutet är hela poängen i filmen.(Det är ingen film där det helt plötsligt hoppar upp ett monster som skriker! :p )
Jag misstänker att dem flesta har sett den redan däremot.

Hur i helv.. !?!:va

Ylletrasa

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2006
Hoj
Inget för tillfället, men samlar information angående 125or som jag kommer köpa vid 16års ålder:).
K.Svensson skrev:
2435553 Hur i helv.. !?!:va

Ja, det är ju inte så man förstår hur det går till direkt :confused:

Ylletrasa

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2006
Hoj
Frazze skrev:
2436575 Förmodligen har väl bara stängslet vikt sig ner och sedan fjongat upp igen.

Men då borde man sett att det svingat till lite, vilket man inte gör, jag tycker det ser ut som om det står helt stilla iallafall, men samtidigt så borde det ju vara någonting såntdär som har hänt. :va
Jag kollade på den i Slow-motion förut också, men såg inget såntdär då heller :/

Last edited:

ExHale

Vill inte åka T-bana
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Fireblade
Men måste juh vara efterbliven för att tycka att det där är mystiskt eller coolt?!

dom kör juh inte ens på samma ställe, bilen framför kör juh minst 2 - 4 meter till vänster om vad dom kör så stängslet till vänster om dom är garanterat nere.
bara för en röst säger att det är ett mystiskt försvinnade så behöver det inte vara så :p

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-12R SÅLD
ExHale skrev:
2465045 Men måste juh vara efterbliven för att tycka att det där är mystiskt eller coolt?!

dom kör juh inte ens på samma ställe, bilen framför kör juh minst 2 - 4 meter till vänster om vad dom kör så stängslet till vänster om dom är garanterat nere.
bara för en röst säger att det är ett mystiskt försvinnade så behöver det inte vara så :p

and we have a winner :D :D

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Jag tror föraren var en grön Mars.. ..ipan på väg till sitt UFO.

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Bara jag som tycket att när det går "fort" så verkar det hela vara så att det blir en liten snabbspolinig av bandet.

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
ExHale skrev:
2465045 Men måste juh vara efterbliven för att tycka att det där är mystiskt eller coolt?!

om aftonbladet säger att det är så så är de sant! (elle nått)

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...