Inte ny medlem, men sen pres....

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Tjenare alla sporthojare.

jag är inte direkt ny här på SH men det är kanske dags att skriva en presentation här eftersom att jag kommer att ta ett seriöst steg in o mc världen :D

jag e 30+ och bor i Helsingborg och hade i mina "yngre" år mc, som jag dessvärre brukade utan kort, mellan 15-21 års ålder han jag avverka 2 st dt 125:eek:r samt en st gixxer 750 es.

Men nu när jag blivit äldre, pappa och sist min inte minst mer "vis" så har jag tagit mig i kragen och tagit A kortet... ÄNTLIGEN

Uppkörningen skedde under våren 2003.
när jag väl klarat mitt kort var jag ju klart sugen på att skaffa mig en hoj, men till det krävs som alla vet lite stålar. och vart skulle jag hitta dom ? joo jag har ju en bostadsrätt. så vafan, jag säljer klart den.

Men det visade sig att det var inte alls speciellt lätt att hitta en hyreslägenhet i denna stan, så vad kan man göra mer än att ställa sig i kö.

Strax efter jul/nyår så fick kom jag "upp" i väntelistan och fick så min lägenhet (flyttar 1 maj) och bäst av allt, jag fick min bostadsrätt såld, och med en hyfsad förstjänst. så nu blir det båge UTAN ATT LÅNA :D

Nu har jag ju inga polare som kör hoj (bortsett från glidare .. urk..)
så vill du ut o köra i maj månad, så e det bara att höra av dig. jag hänger på.
dvs om jag hittat någon tills dess.

så snart slipper ni mig o mina dumma frågor här :D
vi ses i sommar allihopa // Henke

[edit] jag e självklart med på att hänga med ut på stan o dra ett par :öl , o snacka :squid

[edit2] jag letar även garageplats på dalhem i HBG, har du en plats över? ska vi dela ? hör av dig

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...