Tjoho allihopa.
Tänkte att det var dags att presentera mig för alla sporthojare.
Har varit medlem sen ett par månader, och varit ganska aktiv på detta forum.
När jag säger aktiv menar jag att jag har följt trådarna, men oftast inte skrivit så mycket då jag inte haft någon hoj.
Nu har jag och polaren tjackat en gammal halvsunkig gpx 600 kawa från 88, som vi nu håller på och bygger om till streetfighter.
Röv från en r6 har vi fixat. det som skall innhandlas är fatbar och risers samt en ny pipa.
Hojen är i övrigt ganska dåligt skött så det blir en del skruvandes på den.
Lite om mig själv också, är 21 snart 22, bor i sthlm. Har alltid gillat hojar och har kört en del cross.
Hojkort har jag ej ännu, men lektionerna är betalda, så nu invätar jag att våren skall komma så jag kan få kortet !.
Ser framemot att terrorisera alla er fighter lovers med en jävla massa frågor
(gayvarning på) PS Tysken är min idol ! (gayvarning av)
Hej på er!
Piece out
Tänkte att det var dags att presentera mig för alla sporthojare.
Har varit medlem sen ett par månader, och varit ganska aktiv på detta forum.
När jag säger aktiv menar jag att jag har följt trådarna, men oftast inte skrivit så mycket då jag inte haft någon hoj.
Nu har jag och polaren tjackat en gammal halvsunkig gpx 600 kawa från 88, som vi nu håller på och bygger om till streetfighter.
Röv från en r6 har vi fixat. det som skall innhandlas är fatbar och risers samt en ny pipa.
Hojen är i övrigt ganska dåligt skött så det blir en del skruvandes på den.
Lite om mig själv också, är 21 snart 22, bor i sthlm. Har alltid gillat hojar och har kört en del cross.
Hojkort har jag ej ännu, men lektionerna är betalda, så nu invätar jag att våren skall komma så jag kan få kortet !.
Ser framemot att terrorisera alla er fighter lovers med en jävla massa frågor
(gayvarning på) PS Tysken är min idol ! (gayvarning av)
Hej på er!
Piece out
Last edited: