Mighty Leif
Real men play with pucks....NOT BALLS!
....är det verkligen nödvändigt?
och om det är det, är det stor skillnad på dyra och billiga?
Last edited:
japp, den menade jagBoris JR skrev:Menar du http://www.biltema.se/products/productprint.asp?iSecId=1191&iItemId=92175
så har jag aldrg testat den men den är ju väldans bilig och den duger nog...
MrD13 skrev:Hittade denna Batteriladdare CTEC XS800 för 395 kr. Är det en bra laddare med bra pris?
Boris JR skrev:Vill man sen vara lite snitsig så kan man köpa kabelskor och snabbkopplingar på kjell och bygga ihop en snabbkoppling så man slipper demontera halva cykeln var gång man skall ladda batteriet.
köper man den på "rätt ställe så ingår den extra kabeln... tror bestämt att den inte följer me hos classe....Vill man sen vara lite snitsig så kan man köpa kabelskor och snabbkopplingar på kjell och bygga ihop en snabbkoppling så man slipper demontera halva cykeln var gång man skall ladda batteriet.
gixxer-rules skrev:köper man den på "rätt ställe så ingår den extra kabeln... tror bestämt att den inte följer me hos classe....
//Mathias
platniklas skrev:Är det någon som kan förklara anledningen till varför man ska ladda batteriet under vinterhalvåret?
Vad händer med batteriet om man kopplar ur det under vintern och låter det vara, stoppar tillbaka när man ska dra igång moppen och låter hojen ladda upp när man kör istället?
Jag ser inte vad det skadliga i att låta ett batteri ladda ur sig själv och sedan vara urladdat i några månader. Någon som kan upplysa mig?
Tack för svar !
Färjestad skrev:....är det verkligen nödvändigt?
Mickez77 skrev:Någon som vet något om GEL batterier(heter det så?) till MC, helt underhållsfria och behöver inte laddas har jag hört...
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|