Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kAtanAmAn skrev:2130459Tjena!
Undrar om det finns intensivkurser för mc som det gör med bil?
Tex teorpaket med lärare. 20 körlektioner a 40 - 50min.
Uppkörning etc?
Pris 10.000.
Borde väl finnas?
tacksam för svar!
jonthe
centertanksen skrev:2174898Ska gå en intensivkurs i Västerås nästa vecka. Ska tydligen bli mycket köra och priset är 8500 sen kör man upp på tisdagen efter.
Hörde av mig till en del trafikskolor i sthlm och vissa vill att man ska vara klar med manöverdelen innan. Då kan det bli dyrt, speciellt med tanke på att läraren på en trafikskola trodde att jag skulle behöva minst 20timmar på manöverbanan innan jag var redo för trafik.
kAtanAmAn skrev:2130459Tjena!
Undrar om det finns intensivkurser för mc som det gör med bil?
Tex teorpaket med lärare. 20 körlektioner a 40 - 50min.
Uppkörning etc?
Pris 10.000.
Borde väl finnas?
tacksam för svar!
jonthe
centertanksen skrev:2174898Ska gå en intensivkurs i Västerås nästa vecka. Ska tydligen bli mycket köra och priset är 8500 sen kör man upp på tisdagen efter.
Hörde av mig till en del trafikskolor i sthlm och vissa vill att man ska vara klar med manöverdelen innan. Då kan det bli dyrt, speciellt med tanke på att läraren på en trafikskola trodde att jag skulle behöva minst 20timmar på manöverbanan innan jag var redo för trafik.
Nu har jag också gått den och har fixat "lappen". Alla som gick kursen min vecka klarade uppkörningen och kan också rekomendera den.Micke.deco skrev:2178189Tog min intensivkurs i V-ås..för några veckor sen....hadde kört 2km före kurs...på rak väg...garage-garage.....bet oxå 8500kr ...körde för Roberto+frun.. kan rek dessa........
mk
Du får köra upp som vanligt via VV. Men kontrollanterna i Västerås ska enligt uppgift vara reko killar som inte kuggar på "töntsaker".shoei skrev:2241791Kör man upp för vägverket eller har trafikskolan några lärare som agerar kontrollanter?
Är villig att köpa kortet för 10 000:- bara jag slipper dryga kontrollanter.
Så, hur fungerar uppkörningen? (intensivkurs)
stoooffe skrev:217492820 timmar?![]()
Det måste vara om man aldrig någonsin suttit på en mc eller cykel. Dessutom kan man träna konbanorna privat. Bara att leta upp en tom plats och markera med sten/koner/skor vafan som helst och öva, öva, öva.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |