mkii
Sporthojsnörd
Hej alla där ute. jag är ute efter ett helt okej intercom kit som man kan stoppa i vilken hjälm som typ. (så länge huvudet och allt får plats samtidigt såklart)
Denna kollar jag på:
http://www.moto-akcesoria.pl/interc...wy-sluchawkowe-dla-kasku-integralnego,p,42584
Ursäkta för Polska, ni får översätta om ni vill. annars bara kolla på bilden så får ni nog en överblick på vad det är för någonting.
Jag hade tänkt att kanske införskaffa just detta kit om inte någon Ringer stora varningsklockor av att ni inte tror det är ett bra kit.
Som jag förstår att kitet funkar:
räckvid: 5km (mer än tillräckligt?
Batteritid: Ingen koll, men man kan byta batterier.
Ljudkvalite: Vet ej, det skall vara något man kan leva med, då är jag nöjd.
Vad skall jag använda det till?
1: när flickvännen sitter med på, lättare att prata
2: skall vara handledare till en kompis, tänkte ha när vi övningskör, känns vettigt.
3: När kompisen tagit kort skall vi toura lite i sverige men även polen.
Tror ni att detta är okej saker eller skall vi kolla på ännu dyrare och bättre kit?
Tacksam för alla svar jag kan få!
Med vänliga hälsningar
Jesper
Denna kollar jag på:
http://www.moto-akcesoria.pl/interc...wy-sluchawkowe-dla-kasku-integralnego,p,42584
Ursäkta för Polska, ni får översätta om ni vill. annars bara kolla på bilden så får ni nog en överblick på vad det är för någonting.
Jag hade tänkt att kanske införskaffa just detta kit om inte någon Ringer stora varningsklockor av att ni inte tror det är ett bra kit.
Som jag förstår att kitet funkar:
räckvid: 5km (mer än tillräckligt?
Batteritid: Ingen koll, men man kan byta batterier.
Ljudkvalite: Vet ej, det skall vara något man kan leva med, då är jag nöjd.
Vad skall jag använda det till?
1: när flickvännen sitter med på, lättare att prata
2: skall vara handledare till en kompis, tänkte ha när vi övningskör, känns vettigt.
3: När kompisen tagit kort skall vi toura lite i sverige men även polen.
Tror ni att detta är okej saker eller skall vi kolla på ännu dyrare och bättre kit?
Tacksam för alla svar jag kan få!
Med vänliga hälsningar
Jesper