Intressant teori

Bandit

Ha skoj
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Grizzly 600
"Kontrollbehovet som får en person att köpa en modern plastraket är en feminin egenskap stammande från Jägar/samlar tiden då kvinnorna skötte lägret och samlade rötter, nötter och bär i näromgivningarna.
Kicksökandet som leder en man till att toppa sin 750 tvåtaktskawa å andra sidan är en maskulin egenskap som även den har sitt ursprung i jägarsamhället då männen jagade Mammutar och inte visste om de skulle överleva nästa jakt. Den adrenalinchock som kommer när hojen börjar wobbla i 190 kan ingen modern kryssningsrobot mäta sig med i 300 blås.
Gamla värstinghojar kittlar alltså din actionlängtan, medans en R1 bara tillfredsställer ditt trygghetssökande"

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Ska nog plocka bort styrdämparen igen. Det kallar jag kick. Vobblade sönder styrstoppen och blev utan bromsar i ett par tryck på frambromsen. Framdäcket ritade halvmåneformade svartstreck. O, vilkan manlighet jag kände då.... :(

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
Mell skrev:
Ska nog plocka bort styrdämparen igen. Det kallar jag kick. Vobblade sönder styrstoppen och blev utan bromsar i ett par tryck på frambromsen. Framdäcket ritade halvmåneformade svartstreck. O, vilkan manlighet jag kände då.... :(

kanske vart svarta sträck på fler ställen :D :D

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Bandit skrev:

Gamla värstinghojar kittlar alltså din actionlängtan, medans en R1 bara tillfredsställer ditt trygghetssökande"

Har provat att rita svarta streck i asfalten och känna att det är ganska coolt att sladda med en R hoj. För att i nästa sekund kastas omkring på hojen som en liten vante och se dollar tecknen framför ögonen. För att i nästa sekund åter sitta i sadeln och ge full gas.

Garanterat att ge en kick. Ingen kommentar om hur det såg ut i byxorna :D

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...