Intresse Mc-stunt!!!!!

Härnöante

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
såld
För alla som är intresserad av stuntriding, titta på eller åka själv lägger jag upp denna tråd.

Det finns möjlighet att vi kan få hit Stuntindustry för en uppvisning i sommar :). Själv brinner jag för det här med mc-stunt men är fortfarande en sopa på att åka så lite inspiration och tips från dessa killar skulle vara jäkligt kul :crash .

Det kostar en slant att få hit dom så jag tänkte höra med alla hoj-intresserade i trakterna om vi kan gå ihop och fixa lite deg så att de kommer upp och kör här, kanske i samband med en onsdagskörning eller onsdagsbus på mittsverigebanan.

Kanske lägger ansvariga på mittsverige en del men ekonomin är väl inte den bästa för dem så vi får fixa det mesta själva om vi ska få hit dom.

Jag tänkte att typ en 2-hundring per skalle kan det väl vara värt, så får man väl se vad det blir i slutänden. Vi bör vara runt 35-40 st, blir vi fler så blir det billigare.

Killarna i stuntindustry spar inte på krutet i sin uppvisning och kör med mycket nytt 2006. Priset på uppvisningen är billigare än vanligt redan från början för de vet att vi skramlar ihop slantarna själva.

Kom igen och skriv upp er så det blir lite drag i Sundsvall/Härnösand/Kramfors med omnejd.

Undrar ni över nåt så skicka ett pm eller ring mig på 070-3361260.
Gå in och titta på stuntindustry.com! mvh Andreas.

1. Andreas osv

Last edited:

wiklund_66

......
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Jajemen Japanska.,..
Låter mycket trevligt :banana !! Stuntåkning e ju det roligaste som finns... Synd att man inte kan få till nån åkning som ser ut för nånting bara.. Men men.. det kommer kanske en vacker dag det med.. vem vet... :va
1. Andreas osv
2. Wiklund (Wiklund_66)

SJOLLA

våga vobbla
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
Honda vfr 750f 1988
stunt

Klart man e med :yoparty . säg bara till när du ska ha pengarna :tummenupp
1. Andreas osv
2. Wiklund (Wiklund_66)
3.Sjölander(sjolla)

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
jag väntar o ser hur mycke folk de bli..sen kan jag kolla runt lite..
kanske känner nån mer som e sugen..

Härnöante

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
såld
Kalas! Det är ju bara februari :crash ännu men för att kunna boka en bra helg eller veckodag måste man va ute i tid.

Last edited:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Jag är gärna med och sponsrar, vore kul om det blev körning under lite mer ordnade former :tummenupp

Andreas N.

börjar bli hojsugen igen!!!! :D
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Cbr 600f -96 ...SÅLD till fördel för snöskoter...SMART DRAG!
Räkna med mig!...ska se om jag kan få ihop ett gäng härifrån Ljusdal med omnejd oxå...the more the marryer :tummenupp

/Andreas, Ljusdal

.

Last edited:

SJOLLA

våga vobbla
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
Honda vfr 750f 1988
Jag ska prata med magnus i umeå o se om den klubben e med på detta.

Härnöante

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
såld
Börjar se ljust ut :) . Snacka lite med dom förra veckan om datum mm, men jag sa vi måste avvakta tills vi blir lite fler. Det blir iallafall en heldag/helkväll med en massa tok och bus, alltså inge 20 min och sen hem utan dom blir kvar över dagen/kvällen.

Kanontillfälle att få tips och ideér till sin egen åkning.

Häls ante.....

Sköcka

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2005
Hoj
söker.....
Härnöante skrev:
Börjar se ljust ut :) . Snacka lite med dom förra veckan om datum mm, men jag sa vi måste avvakta tills vi blir lite fler. Det blir iallafall en heldag/helkväll med en massa tok och bus, alltså inge 20 min och sen hem utan dom blir kvar över dagen/kvällen.

Kanontillfälle att få tips och ideér till sin egen åkning.

Häls ante.....
Jag är på om tid finnes för mig :tummenupp :tummenupp

SJOLLA

våga vobbla
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
Honda vfr 750f 1988
finns det inte.......

Hallå!!!!!! :4skrika Finns det inte fler som e intresserade? trodde att det fanns det eftersom att man ser ju så många som hjular omkring i vårat län.tycker ni att det e för dyrt? väntar ni på att det ska bli fler innan ni skriver upp er? sprid ut att det e på g så vi får fler som e med.
Prata med nära o kära,jobbar kompisar,ja alla ni kan tänka er.
ut o jaga nu så detta blir av i sommar. :banana

Oldman

Guest
Stunt!!!!

Fan!! Oldman har varit tyst en längre tid. Har inte sett vad som är på gång, klart som korvspa att man är med! Räkna med det :rock

Härnöante

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
såld
ÄHHH! Tror det är bäst att blåsa av åkningen med stuntindustry då intresset är så svagt. Jag tycker det är jävligt synd för våran skull, det hade ju varit skitskoj :3freak

Häls Andreas

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping