Jezze_
Sporthojsnörd
Som ännu ej icke medlem i umcc hoppas jag att det går bra att skriva här ändå.
Vi va några som missade chansen att åka bana med er den sista April och bestämde oss för att kolla intresset veckan efter, nämligen lördag den 5 maj
förhandlar just nu om pris då de är lite dyrare att hyra just en helgdag, 7500:-+ 6% mons ~ 8000:- står på hemsidan.
vi behöver minst 20 st.
kollar därför om de är nån här som är intreserad denna helg.
funderar även på att ta med bilar för att få ihop tillräckligt med folk.
den 5/5 2007 alltså
Pris 400:- om vi inte blir fler än 20, då sjunker ju priset såklart
tiden är mellan 08.00 - 17.00
DE SOM SKRIVER UPP SIG SKICKAR SAMTIDIGT ETT PM TILL MIG MED TILLTALSNAMN, NICK OCH TELEFONNUMMER så ja kan ringa angående betalning osv. eller om det helt enkelt blir en bandag lördagen den 5:e
Kan tillägga att de flesta av de som är uppskrivna är helt ny på detta, så är den nån fler nybörjare där ute så tveka inte.
Skulle därmed också va bra med nån erfaren på banan
vill man ringa mig kan man göra de på 076 - 83 84 599
/Jens
Edit: priset går inte att förhandla, så 400:- gäller såvida de inte blir fler än 20 st
skulle de hända att vi bara blir tex. 18 st, kommer ja kontakta alla som skrivit upp sig på ett eller annat sätt, för att kolla hurvida man är beredd betala några tiotal kr extra.
Den aktuella listan just nu
1 Jezze_
2 ^Mats^
3 didde (nicklas)
4 Fotrally (Peter)
5 Foci
6 Jonatan (^Mats^ kompis)
7 Kalle (^Mats^ kompis)
8 Lars_jo
9 Detroit
10 ThomasS
11 Dalan
12 Joakim Fagerström
13
14
15
16
17
18
19
20
Vi va några som missade chansen att åka bana med er den sista April och bestämde oss för att kolla intresset veckan efter, nämligen lördag den 5 maj
förhandlar just nu om pris då de är lite dyrare att hyra just en helgdag, 7500:-+ 6% mons ~ 8000:- står på hemsidan.
vi behöver minst 20 st.
kollar därför om de är nån här som är intreserad denna helg.
funderar även på att ta med bilar för att få ihop tillräckligt med folk.
den 5/5 2007 alltså
Pris 400:- om vi inte blir fler än 20, då sjunker ju priset såklart
tiden är mellan 08.00 - 17.00
DE SOM SKRIVER UPP SIG SKICKAR SAMTIDIGT ETT PM TILL MIG MED TILLTALSNAMN, NICK OCH TELEFONNUMMER så ja kan ringa angående betalning osv. eller om det helt enkelt blir en bandag lördagen den 5:e
Kan tillägga att de flesta av de som är uppskrivna är helt ny på detta, så är den nån fler nybörjare där ute så tveka inte.
Skulle därmed också va bra med nån erfaren på banan
vill man ringa mig kan man göra de på 076 - 83 84 599
/Jens
Edit: priset går inte att förhandla, så 400:- gäller såvida de inte blir fler än 20 st
skulle de hända att vi bara blir tex. 18 st, kommer ja kontakta alla som skrivit upp sig på ett eller annat sätt, för att kolla hurvida man är beredd betala några tiotal kr extra.
Den aktuella listan just nu
1 Jezze_
2 ^Mats^
3 didde (nicklas)
4 Fotrally (Peter)
5 Foci
6 Jonatan (^Mats^ kompis)
7 Kalle (^Mats^ kompis)
8 Lars_jo
9 Detroit
10 ThomasS
11 Dalan