TwinSucker
Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Nu när mörkret börjar infalla så är det hög tid att blicka framåt
Själv är jag jäkligt sugen på att åka på MotoGP och tänkte kolla om det finns intresse för att fixa en bussresa ner till Sachsenring.
Raceday är den 16 Juli 2006
"The Full Version"
Min tanke är att abbonera en buss i Stockholm och dra söderöver vilket gör det möjligt att lägga ett par stopp på vägen ner i Linköping, Jönköping, Växjö och varför inte ett i Malmö innan vi tar bron över till Grötlandet .
Avgång från Sthlm på onsdagkväll/natt för färd neråt så att vi är framme vid campingen på torsdageftermiddag. En bussresa fylld med gamla MotoGP race och mental uppladdning inför vad som komma skall.
Väl fram på campingen så kör vi SM i tältresning-med-alkohol-i-kroppen och fortsätter med galna upptåg och
Schemat som det verkar nu.
Fredag: Träningar och tidsträning
Lördag: Kvaldag
Söndag: Raceday
Priset ca. 2500:- för resa, boende (på campingen) och tre dagarsbiljett.
Priset har en liten "Med reservation för ändrat pris"
Återkommer med ett mer exakt pris vart eftersom offerterna kommer in från bussbolagen.
SÅÅ, finns det intresse?
Mvh.
//TwinSucker
Sedvanlig lista.
1. TwinSucker
2.
3.
4.
5.
6.
Själv är jag jäkligt sugen på att åka på MotoGP och tänkte kolla om det finns intresse för att fixa en bussresa ner till Sachsenring.
Raceday är den 16 Juli 2006
"The Full Version"
Min tanke är att abbonera en buss i Stockholm och dra söderöver vilket gör det möjligt att lägga ett par stopp på vägen ner i Linköping, Jönköping, Växjö och varför inte ett i Malmö innan vi tar bron över till Grötlandet .
Avgång från Sthlm på onsdagkväll/natt för färd neråt så att vi är framme vid campingen på torsdageftermiddag. En bussresa fylld med gamla MotoGP race och mental uppladdning inför vad som komma skall.
Väl fram på campingen så kör vi SM i tältresning-med-alkohol-i-kroppen och fortsätter med galna upptåg och
Schemat som det verkar nu.
Fredag: Träningar och tidsträning
Lördag: Kvaldag
Söndag: Raceday
Priset ca. 2500:- för resa, boende (på campingen) och tre dagarsbiljett.
Priset har en liten "Med reservation för ändrat pris"
Återkommer med ett mer exakt pris vart eftersom offerterna kommer in från bussbolagen.
SÅÅ, finns det intresse?
Mvh.
//TwinSucker
Sedvanlig lista.
1. TwinSucker
2.
3.
4.
5.
6.
Last edited: