Intressekoll för min NSR fajter.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Tja.

Jag har ju då tröttnat lte på att åka sporthoj då alla mina polare kör sm resp enduro. Därför funderar jag på attt byta hoj. Har funderat lite på typ crm eller liknande. Kollade lite å blocket och det är ju inte sveriges vanligaste hoj direkt har jag märkt.

Men men. va skulle du nu kunna tänka dej att betala för mina hoj?

Honda NSR - 99 (gått som mässhoj för nåt skit i tyskland och kom till sverige 04, om jag fattat saken rätt så är det här den börjar köras)
Gått runt 1400-1500 mil
Aldrig klotad.

Sen e de ju då så att jag har fighterkonverterat den och köpt till en del prylar.
Ace-Well 3915 (allt utom tankmätare)
Cyclope-lampa

Det la typ så långt jag har kommit än så länge då jag inte har varmgarage så de har stått jävligt still i vinter.

Vet inte om nåt mer ska tilläggas men de e ju bara å fråga om de e så.

Var ärliga e ni bussiga.

Bifogat

• 4.JPG
    4.JPG
    126.2 KB · Visningar: 42
  • IMG_1224.JPG
    IMG_1224.JPG
    122.4 KB · Visningar: 53
  • IMG_1225.JPG
    IMG_1225.JPG
    113.2 KB · Visningar: 48
  • IMG_1231.JPG
    IMG_1231.JPG
    59.1 KB · Visningar: 36
Last edited:

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
Min nsr säljes för 21000:- PM för mer info.

Bifogat

• blablad2.jpg
    blablad2.jpg
    76.4 KB · Visningar: 1,687

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Är det så illa. med tanke på att den enbart har gått 1500 mil så tycker jag att jag borde få mer. men det är klart att det beror på om man hittar någon som vill betala oxå.

Det är ju som sagt en 99:a 8 år på nacken... Så ja skulle inte ge mer än 28...:)

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
En lagom stor.
20000-22000.

Prova o lägg ut den på blocket för att kolla intresset ev sälj den till intresserad köpare , skadar ju inte.
Det är ganska svårsålt idag.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
20000-22000.

Prova o lägg ut den på blocket för att kolla intresset ev sälj den till intresserad köpare , skadar ju inte.
Det är ganska svårsålt idag.

ska göra de. men om man kollar på vad som ligger ute nu så borde de inte vara några problem. ligger både 98or å 99or som gått både 2 å 3 ggr så långt som min för 25-.

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II
ska göra de. men om man kollar på vad som ligger ute nu så borde de inte vara några problem. ligger både 98or å 99or som gått både 2 å 3 ggr så långt som min för 25-.

Jaha, men lägg ut den för 30 då? :p jag tror inte du kmr få så många spekulanter på hojen, men men..

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb

Jag personligen sket i hur många mil min hoj hade gått när jag köpte den, de som var av intresse var hur motorn var, sen kan man ju tänka lite logiskt med, dom hojar som ligger ute på blocket brukar vara dom som inte blir sålda, mao. dom som har för högt pris, de är dom du ser ligger ute, dom som däremot är billiga försvinner direkt så dom hinner du inte se, de kan alltså ligga ute dubbelt så många för 20 000:- men dom säljs så fort till skillnad ifrån dom andra. Därför ligger bara dom dyra kvar, dom för 25 000:-.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
30 laxar för en 9år gammal nsr känns väldigt avlägset

läs. den e itne använd innan 2004.

men 30 laxar har jag aldrig hoppats att jag ska få men jag hade tänkt lägga ut den för strax under 30 så får dom pruta lite gran. får se hur de blir. 27-28 hoppas jag att jag ska kunna få för den.

Jag personligen sket i hur många mil min hoj hade gått när jag köpte den, de som var av intresse var hur motorn var, sen kan man ju tänka lite logiskt med, dom hojar som ligger ute på blocket brukar vara dom som inte blir sålda, mao. dom som har för högt pris, de är dom du ser ligger ute, dom som däremot är billiga försvinner direkt så dom hinner du inte se, de kan alltså ligga ute dubbelt så många för 20 000:- men dom säljs så fort till skillnad ifrån dom andra. Därför ligger bara dom dyra kvar, dom för 25 000:-.

Självklart är jag medveten om det. men med tanke på att jag väljer att lägga mej med ungefär samma, lite högre pris och har utlägg på runt 5 laxar så borde de inte vara några problem. men vi får se.

Last edited:

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
läs. den e itne använd innan 2004.

men 30 laxar har jag aldrig hoppats att jag ska få men jag hade tänkt lägga ut den för strax under 30 så får dom pruta lite gran. får se hur de blir. 27-28 hoppas jag att jag ska kunna få för den.

Självklart är jag medveten om det. men med tanke på att jag väljer att lägga mej med ungefär samma, lite högre pris och har utlägg på runt 5 laxar så borde de inte vara några problem. men vi får se.

den är ändå 9 år gammal :tummenupp

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
sant men den ser varken ut lr går som en 9 år gammal hoj.

skulle aldrig köpt en nsr för 30k. högst 25k absolut också. att du har fighterkonverterat och köpt mätare o grejer, höjer inte värdet på hojen.

snarare skulle hojen vara mer värd om den var HELT i orginalskick

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Beror precis på vad man får för köpare. Får man en köpare som inte är så haj på grejor och gärna vill ha en fighter men inte kan göra sakerna själv så Tror jag nog han tänker mer på hur den ser ut och när den togs i bruk etc.

Vill man ha en orginal köper man det.

Vill man ha en fighterkonverterad nsr köper man det.

Blir ju lite olika marknader och köparen väljer efter det. Ser han/hon efter att ha kollat på priserna att det lönar sig att köpa denna hojen för 27 säger vi än o köpa en annan för 25 och sedan behöva köpa sakerna själv så skulle iaf jag gjort det. Men det är som sagt jag det.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...