Intressepoll: Fjädringsseminarium hos RoLLERs med Öhlins?

Vill du ha ett seminarium hos RoLLERs med Öhlins?


  • Antal röstningar
    0

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Efter ett enligt mig och vad det verkade på deltagarna lyckat däckseminarium med Michelin så undrar jag om det finns intresse för ett liknande evenemang ang fjädringskomponenter med Öhlins?

Innan jag kontaktar dom så vill jag veta om intresset finns och isf kunna presentera det för dom.

Q8 Oils har själva tagit initiativet och vill arrangera ett seminarium hos RoLLERs i höst. Och vi sa förstås ja till det. :tummenupp Jag postar en tråd med anmälningslista när det börjar dra ihop sig.
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Lånar tråden lite bara för att påminna att Jocke från Öhlins samt Motospeed kommer att vara på Gotland Ring med Actionpics helgen 8-10 Juni.
Jocke och Christer från Motospeed kommer att hålla lite seminarium på plats och sen skruva hojfjädring.

Helgen 1-3 Juni kommer annan inhyrd öhlinstekniker vara på Gotland Ring och hjälpa till med era frågor, funderingar och justeringar.


MEN, skitbra initiativ Roller :tummenupp , mera mera....
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Det är STORT! Då ska jag passa på att prata med dom också när jag är där!

Lånar tråden lite bara för att påminna att Jocke från Öhlins samt Motospeed kommer att vara på Gotland Ring med Actionpics helgen 8-10 Juni.
Jocke och Christer från Motospeed kommer att hålla lite seminarium på plats och sen skruva hojfjädring.

Helgen 1-3 Juni kommer annan inhyrd öhlinstekniker vara på Gotland Ring och hjälpa till med era frågor, funderingar och justeringar.


MEN, skitbra initiativ Roller :tummenupp , mera mera....
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Lånar tråden lite bara för att påminna att Jocke från Öhlins samt Motospeed kommer att vara på Gotland Ring med Actionpics helgen 8-10 Juni.
Jocke och Christer från Motospeed kommer att hålla lite seminarium på plats och sen skruva hojfjädring.

Helgen 1-3 Juni kommer annan inhyrd öhlinstekniker vara på Gotland Ring och hjälpa till med era frågor, funderingar och justeringar.

MEN, skitbra initiativ Roller :tummenupp , mera mera....
Mycket bra, är såklart även intresserad av Rollers seminarium :tummenupp
 

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg/Hålan
Hoj
VFR800Fi
Jag är naturligtvis intresserad av att komma på ett sånt seminarium!

/Lucky9
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Anmäler mig på stört.
Bra arrangerat igår och tackar som sagt inte nej till nya intressanta seminarier. :tummenupp

Kör hårt mannen:yoparty
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
Då ska jag passa på att prata med dom också när jag är där!

alltså pratar du om Juni eller senare? kan du inte få loss Jocke i april eller senast i maj innan säsongen kommit igång på riktigt, intresserad av att veta hur man ställer in fjädring och varför Öhlins är så mycket bättre än andra.
 

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Radfyror o V-twin.
Efter ett enligt mig och vad det verkade på deltagarna lyckat däckseminarium med Michelin så undrar jag om det finns intresse för ett liknande evenemang ang fjädringskomponenter med Öhlins?

Innan jag kontaktar dom så vill jag veta om intresset finns och isf kunna presentera det för dom.

Q8 Oils har själva tagit initiativet och vill arrangera ett seminarium hos RoLLERs i höst. Och vi sa förstås ja till det. :tummenupp Jag postar en tråd med anmälningslista när det börjar dra ihop sig.

Jaförfaen! :tummenupp :D

Den här gången skall inga akutinsatser hos polare hindra mig! Fifan. *dumsnäll*
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Kan ni inte filma denna gång? Så alla kan ta del av det. :)

Vi ville det med Michelin och frågade men fick ett nej pga att det finns stränga förhållningsregler för hur officiell Michelin info skall hanteras. Men visst, jag frågar när jag pratar med dom.
 

Pjer

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2007
Ort
Huddinge
Hoj
ja
Hjälm-seminarie vore också intressant, men det finns väl inga svenska tillverkare utan bara generalagenter som skyfflar kartonger och glättiga reklambroschyrer, ingen med hardcore kunskap. Och skinnställ är väl ingen raketforskning så det går väl inte att hålla föreläsning om, annars finns ju Halvarssons t.ex. Insprutning/PC/chip kanske?

Stort tack för gårdagen, kanonbra seminarie men för mycket godis.
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
1: Triggerhappy
2: Angel1000
3: Fighter
4:
5:
6:
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top