Ior

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
HAA HAAA!!!!!

Matti smög runt i nattmörkret och kidnappa Ior!!!!

Nu får ni samla stålars för att få tillbaka Mr Ior!
:fakta

Bifogat

• ior.jpg
    ior.jpg
    52.1 KB · Visningar: 742

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
VAD I HELV......

här är man snäll och tar hand om en sönder knarkad finne!
och vad gör du då! du snattar Ior!!!!! Ior som jag snällt skulle leverera till Psyk mange

det här kommer du få faaaaan för!!

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Story of Ior - stuntåsnan

Mcbudet skrev:
VAD I HELV......

här är man snäll och tar hand om en sönder knarkad finne!
och vad gör du då! du snattar Ior!!!!! Ior som jag snällt skulle leverera till Psyk mange

det här kommer du få faaaaan för!!

App app app!.. Hade du levererat Ior som överenskommet hade detta ALDRIG hänt!... :fakta

Story of Ior – stuntåsnan

Ior var på Lunda och tränade ”hopp från litet rykrör” tillsammans med sin husse CoRuS när jag träffade honom första gången. efter att ha frågat om lov då Ior var mycket skitig, fick han ta plats i kutsen på Lill-gixxer och hänga med till Slöddertälje. Här har han vilat upp sig, duschat med kvinnligt sällskap, suttit och sjungit på tork på hatthyllan påverkad av värktabletterna han knaprat..
Men när Ior började tjata om duschen hela tiden tyckte jag han mådde bra nog för att få komma hem igen. Så skjuts ner i kutsen med den lilla åsnan och iväg till Lunda! På väg till lunda var det ett jäkla tjat om att jag skulle köra fortare vilket till slut resulterade i att farbror blå kom o försökte knuffa ner oss i diket…

Då CoRuS inte befan sig på Lunda så gav jag Ior till mcbudet som lovade leverera honom…men ack så fel jag hade, han tog hem honom… Matti, den luringen, tog första bästa chans att lägga beslag på Ior, i hopp om att han kan berätta hemligheten om hur man kan göra sådana hiskeliga luftfärder gång på gång utan att göra sig illa…

Så hur Ior egentligen mår hos den förmodligen pillerknaprande Matti och hans tiger återstår att se..

(jag vågar inte sova)

Matti

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
När Ior var på besök hos mig gick det villt till... Han var inte lätt att tämja då han var "lite" envis... :p

Bifogat

• ior den allsmäktige5.jpg
    ior den allsmäktige5.jpg
    109.1 KB · Visningar: 436

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
:D

Stackars Ior, vad har han gjort för att förtjäna detta öde.

Anneli! Jag tror du måste inse att du inte kan lita på Matti eller dom andra grabbarna. Ta tillbaka Ior och vårda honom ömt.

Bildserien var bra :tummenupp

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Liwa1 skrev:
:D

Stackars Ior, vad har han gjort för att förtjäna detta öde.

Anneli! Jag tror du måste inse att du inte kan lita på Matti eller dom andra grabbarna. Ta tillbaka Ior och vårda honom ömt.

Bildserien var bra :tummenupp

Jag har redan vårdat honom ömt, nu skulle han tillbaka till sin husse var tanken..

Man kan alltid lita på Matti. Man förstår ju av bildserien att han pinar Ior för att han fick dela dusch med mig ett otal gånger, få förunnat, så givetvis är detta en akt av svartsjuka.. :crash

@Matti: Kvala in i min dusch gör man inte genom att stympa en stackars åsna.. :fatta!

:1pajas

Matti

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SUUUCK..... Dessa piller har bra kräm i sig... Kul att vakna på morgonen och inse att man gjort en bildserie av en dum åsna under natten..... :rolleyes:

Anneli.a skrev:

Man kan alltid lita på Matti

PS: Mig kan man AAAAAAAALTID LITA PÅ!!

Är en sån kille som verkar va stenhård och iskall utnapå men innerst inne är jag hur go och mjuk som hellst, bara man träffar på min rätta punkter... :kär

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suck, fast i mitt undermedvetna så visste jag att det skulle huggas på "lita på" men hoppades att man skulle fatta lite bättre än så och inte hänga upp sig på sånt. Men men.

Får väl förtydliga mig än mer..(varför ska alltid en del missförstå allt)

Man kan tydligen inte lita på Matti och dom andra grabbarna NÄR DET GÄLLER IOR

Alla nöjda och glada nu :hej

P.S Hoppas den riktiga hussen vårdar Ior väl och inte stympar honom. I annat fal lfår du nog allt kräva vårdnanden om Ior Anneli

Last edited:

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Liwa1 skrev:
Suck, fast i mitt undermedvetna så visste jag att det skulle huggas på "lita på" men hoppades att man skulle fatta lite bättre än så och inte hänga upp sig på sånt. Men men.

Får väl förtydliga mig än mer..(varför ska alltid en del missförstå allt)

Man kan tydligen inte lita på Matti och dom andra grabbarna NÄR DET GÄLLER IOR

Alla nöjda och glada nu :hej

P.S Hoppas den riktiga hussen vårdar Ior väl och stympar honom. I annat fal lfår du nog allt kräva vårdnanden om Ior Anneli

Hörru "fröken vrida på allting"! :smasha

Du behöver inte förtydliga någonting, att man svarar som man gör betyder inte att man för den delen, "hugger", hänger upp sig, misstolkar eller överhuvudtaget tolkar det du skriver på olika sätt. Dags att sluta vara så paranoid, slappna av lite istället så blir allt så himla mycket roligare :crash

(och NEJ, det här är inget påhopp, ser jag ut somen groda eller?... :1pajas )

Matti

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Anneli.a skrev:

Du behöver inte förtydliga någonting, att man svarar som man gör betyder inte att man för den delen, "hugger", hänger upp sig, misstolkar eller överhuvudtaget tolkar det du skriver på olika sätt. Dags att sluta vara så paranoid, slappna av lite istället så blir allt så himla mycket roligare :crash

WORD! :fakta

:banana

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Anneli.a skrev:

Ja! Du ser ut som en groda :D

P.S är inte paranoid men insett att många andra är det :whip

Matti

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Liwa1 skrev:
Ja! Du ser ut som en groda :D

ÖÖöööh... Trodde att man som 35 åring skulle va lite mer mogen än vad man va i lekskolan då man försökte retas med andra genom att kalla varandra olika saker... I GOT WROOONG! :crash

Over and out..... :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...