iOS 7 WTF?

manneman

Est 2005
Gick med
7 Apr 2012
Hoj
En vit V-twin och en liten stånka
Uppggraderade till ios7 på min iPad mini och märker till mitt förtret att paddan börjar käka batteri nu när den innan höll minst dubbelt så länge mot vad den gör nu?

När jag är inne på fejjan så startar den om fejjan om jag skulle återgå till en websida och vice versa så om jag skulle cachatext någonstans försvinner det om jag växlar?

Skitkul om man skrivit ett långt inlägg och ska klippa in en länk ex... NOT!:3freak

Och varför uppmanar amerikansk polis att det är extra viktigt för användare att uppgradera till iOS7?

Man blir ju nojig och skitirriterad på samma gång!:dummer

Går skiten att reversera?

image.jpg

Tjita1

Guest
Det står ju. Det går inte längre att resetta mobilen utan att knappa in ägarens apple-ID, så det tjänar inte längre nåt till att sno dom.

Bekymren med iOS 7 kommer mest troligt att jobbas intensivt med, med andra ord kommer det komma uppdateringar allt eftersom som löser problemen ett efter ett.

Det går att reversera, men du måste ha tag på en image av iOS 6 och sen göra en återställning med den filen. Jag hade väntat och sett om inte framtida uppdateringar löser problemen. Mina enheter har blivit något batteritörstigare, men inte så mycket. Det räcker nätt och jämt en hel dag, innan hade jag kanske 20-30% kvar till kvällen, och nu är det 10-20% istället.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO