Kobolt
Hellre DÖD, än RÖD!
- Gick med
- 27 Jan 2005
är rätt sugen på att köpa en ipod nano men tänkte först höra om nån har lite kommentarer om den, funkar den bra och så?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kobolt skrev:är rätt sugen på att köpa en ipod nano men tänkte först höra om nån har lite kommentarer om den, funkar den bra och så?
korvgubbe skrev:Jag köpte en sådan förra veckan.. Mindre, snyggare, grymmare än jag trott..
Ska du köpa så är 4gig-versionen det enda alternativet....
Däremot kan jag väl erkänna att jag stundtals saknar radio och oavsett hur bra iTunes må vara är det lite surt att behöva installera det på varje dator som man vill föra över musik till/ifrån...
fart freak skrev:Har du nån uppfattning än om hur det är med hur länge batteriet håller? (vad är det typ av batteri?). Ska själv köpa en snart, en svart såklart.
mlundstrom skrev:Men köp för guds skull nåt fodral, min blev repig som fasen på några dagar. Ändå var den ensam i jackfickan![]()
fart freak skrev:Har du nån uppfattning än om hur det är med hur länge batteriet håller? (vad är det typ av batteri?). Ska själv köpa en snart, en svart såklart.
Simp skrev:Kanske kan vira in den i gladpack?![]()
fart freak skrev:Vart har ni köpt Nano? vart är bästa priset, ser inte ut att finna den för mycket under 2500. Jag har 10% på Apple Store, men det är allt.. hamnar iallafall på ca. 2250:-
Nån som importerat?
korvgubbe skrev:Jag låg f.ö. i badkaret häromdagen å lyssnade med Ipoden i en fryspåse!![]()
fart freak skrev:Nåt annat man kan ha i badkaret?
fart freak skrev:Vart har ni köpt Nano? vart är bästa priset, ser inte ut att finna den för mycket under 2500. Jag har 10% på Apple Store, men det är allt.. hamnar iallafall på ca. 2250:-
Nån som importerat?
Rasorblade skrev:
fart freak skrev:Inget bra, billigast är 2500 spänn där (4GB)... vill inte/tänker inte betala så mycket. Nån som har en att sälja (behöver inget kvitto)?
fart freak skrev:Inget bra, billigast är 2500 spänn där (4GB)... vill inte/tänker inte betala så mycket. Nån som har en att sälja (behöver inget kvitto)?
Clara skrev:du kan få köpa en ipod socka av mig för en hundring eller två![]()
jag fick nämligen sex i födelsedagspresent, men en iPOD-mini som tillbehör alltså. rosa såklart!![]()
Clara skrev:du kan få köpa en ipod socka av mig för en hundring eller två![]()
jag fick nämligen sex i födelsedagspresent, men en iPOD-mini som tillbehör alltså. rosa såklart!![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |