Ipod Nano, nån som har en sån?

Kobolt skrev:
är rätt sugen på att köpa en ipod nano men tänkte först höra om nån har lite kommentarer om den, funkar den bra och så?

Jag köpte en sådan förra veckan.. Mindre, snyggare, grymmare än jag trott..
Ska du köpa så är 4gig-versionen det enda alternativet....

Däremot kan jag väl erkänna att jag stundtals saknar radio och oavsett hur bra iTunes må vara är det lite surt att behöva installera det på varje dator som man vill föra över musik till/ifrån...

korvgubbe skrev:
Jag köpte en sådan förra veckan.. Mindre, snyggare, grymmare än jag trott..
Ska du köpa så är 4gig-versionen det enda alternativet....

Däremot kan jag väl erkänna att jag stundtals saknar radio och oavsett hur bra iTunes må vara är det lite surt att behöva installera det på varje dator som man vill föra över musik till/ifrån...

Har du nån uppfattning än om hur det är med hur länge batteriet håller? (vad är det typ av batteri?). Ska själv köpa en snart, en svart såklart.

En ipod nano är snyggast som svart. Men köp för guds skull nåt fodral, min blev repig som fasen på några dagar. Ändå var den ensam i jackfickan :confused:

Annars är jag helnöjd, tycker batteritiden är grym, kan lyssna hur länge som helst.

Bara att köpa :tummenupp

fart freak skrev:
Har du nån uppfattning än om hur det är med hur länge batteriet håller? (vad är det typ av batteri?). Ska själv köpa en snart, en svart såklart.

Det sägs att den ska vara 14 timmar... Jag antar att det är genomsnittlig lyssningstid... Kanske lite klent på en långresa eller så men mer än tillräckligt för mig.

Simp skrev:
Kanske kan vira in den i gladpack? :rolleyes:

Det säljs ju strumpor till den så gladpack borde ju funka lika bra!
http://www.teknikmagasinet.se/nydb/...ink_product.html&link=Produktsok&artnr=100201

Jag låg f.ö. i badkaret häromdagen å lyssnade med Ipoden i en fryspåse! :hihi

Vart har ni köpt Nano? vart är bästa priset, ser inte ut att finna den för mycket under 2500. Jag har 10% på Apple Store, men det är allt.. hamnar iallafall på ca. 2250:-
Nån som importerat?

fart freak skrev:
Vart har ni köpt Nano? vart är bästa priset, ser inte ut att finna den för mycket under 2500. Jag har 10% på Apple Store, men det är allt.. hamnar iallafall på ca. 2250:-
Nån som importerat?

Jag köpte min "bättre begagnad".... i orginalfodral med plasten kvar även om den använts en nån enstaka gång under de två veckor som personen haft dem...

Tar man bort papers kartongen från en bag-in-box vinare, så flytter "säcken" fint i badkaret - en bra komplement till Nano'n i fryspåsen..
Nåt annat man kan ha i badkaret?

fart freak skrev:
Inget bra, billigast är 2500 spänn där (4GB)... vill inte/tänker inte betala så mycket. Nån som har en att sälja (behöver inget kvitto)?

Jag hittade min på blocket.. Inte många hundralappar billigare iofs.

du kan få köpa en ipod socka av mig för en hundring eller två :tungan
jag fick nämligen sex i födelsedagspresent, men en iPOD-mini som tillbehör alltså. rosa såklart! :tummenupp

Clara skrev:
du kan få köpa en ipod socka av mig för en hundring eller två :tungan
jag fick nämligen sex i födelsedagspresent, men en iPOD-mini som tillbehör alltså. rosa såklart! :tummenupp

Jag vill ha en rosa!! Passar den till vanliga Ipod?

Beställde en ipod nano (vit, 4gb) i går via mecenat, med studentrabatten gick den på 2300kr. Överväger starkt att köpa ett siliconskydd eller liknande till den, efter att ha läst kilometerlånga artiklar om hur lättrepad nanon är.

Någon som känner till något ställe som säljer billiga och bra skydd till ipod nano?

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick