Irc kanal

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Superduke 05
#125.se @quakenet | IRC kanal (www.mirc.com)

#125.se @quakenet

Kanalen för just dig :tungan

Last edited:

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
Har inte IRC så jag undrar ifall det är värt att skaffa det pga kanalen?
Många som hänger där?

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
jag har en egen kanal som jag hänger på, mycket bra en faktiskt, alltid intressanta diskussioner

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
Mikael Cagiva skrev:
jag har en egen kanal som jag hänger på, mycket bra en faktiskt, alltid intressanta diskussioner

Hör inte till saken här nu men är det din hojj du har på avataren, ser jävligt smarrig ut, har du ingen större bild :tuttar

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
fan dete e ju inte lajbans på 125.se kanalen om jag får säga det själv!!!1 fan moppepojkarna sover adrig men mc folket sover alltid!!!! SKÄMS PÅ ER!

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Esquina skrev:
Fy fan, sjukt snygg asså! Vad fick du ge för den där? Köpte du den ny eller begagnad?

Priset på den blev lite över 60 000kr, en ganska så onödig pryl när den är strypt och allt :hihi , men oftast blir det mest bara stadskörning och cruisande och allmän show-off och där är en toppfart som 120 långt mer än tillräckligt.
Ja, jag har ett lån på hojen och i princip så har jag bara rent ekonomiskt sett tagit billånet 2 år för tidigt, när jag är 18 säljer jag Miton och köper ett stycken lämplig bil istället...var det någon som sa Ford Sierra Cossie? :tungan

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Mikael Cagiva skrev:
Priset på den blev lite över 60 000kr, en ganska så onödig pryl när den är strypt och allt :hihi , men oftast blir det mest bara stadskörning och cruisande och allmän show-off och där är en toppfart som 120 långt mer än tillräckligt.
Ja, jag har ett lån på hojen och i princip så har jag bara rent ekonomiskt sett tagit billånet 2 år för tidigt, när jag är 18 säljer jag Miton och köper ett stycken lämplig bil istället...var det någon som sa Ford Sierra Cossie? :tungan
Och ja, jag har faktiskt arbetat ganska mycket för att få kapital till den, det är inte bara pappat som betalat den, ca 4000€ är ur egen ficka...

Darre

Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
Mikael Cagiva skrev:

Det är så jag oxå ser det, lätt mc är en investering och när jag fyllar 18år så säljer jag den och har pengar för bil istället för att jobba och slösa pengarna på kläder och annat nöje. Ska själv snart köpa hoj för ca 30-40000kr men hittar ingen i närheten av mig.

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Ide`n från första början var ju att sätta hojen som en investering. En av de största faktorerna till att Miton bara är 15 hk är att alla möjliga orsaker att kunna pruta skall vara eliminerade och den i princip med lite ytbehandling skall vara i nyskick, så att jag skall få så mycket ur den som möjligt, egentligen kan man nästan säga att jag har hojen på låns...

Meningen var ju att precis som alla överprissatta sportbilar skapa en aura kring den svarta Miton som skulle göra att intresset för den och värdet på den skulle hållas på en orimligt hög nivå, det är en av orsakerna till att jag alltid kör med full utrustning och är klädd i helsvart, försöker låta bli att provoceras och köra på de rutter jag vet jag syns men aldrig att någon kommer mig in på sömmarna... bara för att odla myterna så någon fjortis +2 köper den här hösten för myyycket kosing :hihi

Darre

Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
Pungis skrev:
Varför ostryper du inte? Det är ju inte toppfarten man är ute efter.. :tungan

Att krasha en hoj värd 60000kr när den är trimmad skulle innebära helvetet för mig ifall jag inte skulle få ut några pengar pga att det var ostrypt. Eller så väntar man till man är 18 och ostryper den då.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...