Darre skrev:Har inte IRC så jag undrar ifall det är värt att skaffa det pga kanalen?
Många som hänger där?
Mikael Cagiva skrev:jag har en egen kanal som jag hänger på, mycket bra en faktiskt, alltid intressanta diskussioner
Esquina skrev:Hör inte till saken här nu men är det din hojj du har på avataren, ser jävligt smarrig ut, har du ingen större bild![]()
Mikael Cagiva skrev:Javisst, här kommer bilderna på min svart Mito![]()
Esquina skrev:Fy fan, sjukt snygg asså! Vad fick du ge för den där? Köpte du den ny eller begagnad?
Och ja, jag har faktiskt arbetat ganska mycket för att få kapital till den, det är inte bara pappat som betalat den, ca 4000€ är ur egen ficka...Mikael Cagiva skrev:Priset på den blev lite över 60 000kr, en ganska så onödig pryl när den är strypt och allt, men oftast blir det mest bara stadskörning och cruisande och allmän show-off och där är en toppfart som 120 långt mer än tillräckligt.
Ja, jag har ett lån på hojen och i princip så har jag bara rent ekonomiskt sett tagit billånet 2 år för tidigt, när jag är 18 säljer jag Miton och köper ett stycken lämplig bil istället...var det någon som sa Ford Sierra Cossie?![]()
Mikael Cagiva skrev:Priset på den blev lite över 60 000kr, en ganska så onödig pryl när den är strypt och allt, men oftast blir det mest bara stadskörning och cruisande och allmän show-off och där är en toppfart som 120 långt mer än tillräckligt.
Ja, jag har ett lån på hojen och i princip så har jag bara rent ekonomiskt sett tagit billånet 2 år för tidigt, när jag är 18 säljer jag Miton och köper ett stycken lämplig bil istället...var det någon som sa Ford Sierra Cossie?![]()
Pungis skrev:Varför ostryper du inte? Det är ju inte toppfarten man är ute efter..![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |