Iron Maiden 16 juli

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
Hej.

Vilka ska dit ??

vad händer där nere...(pizza hut före???:tummenupp )

Last edited:

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Kollar man på Blocket så har väldigt många alldeles för många biljetter.
Konstigt att de tar slut på 2.5 timmar...

Fanns tom biljetter dan innan släppet.

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Biljetter som säljs före biljettsläppet är såna som de i fanklubben fått köpa. De hade biljettsläpp i torsdags eller fredags.

obruT

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Han har gått från att köra hoj till att köra Yamaha.

obruT

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Han har gått från att köra hoj till att köra Yamaha.

japp tibax till mina rötter (ska hålla mig till Yamaha)((Tack mell för att du visade vägen tillbax:tummenupp :tummenupp )

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Vet inte hur ni fick tag i era biljetter men hade t.o.m tagit ledigt från jobbigt 1tim på morgonen för att kunna köpa 3st biljetter via nätet just av skojarna på Ticnet. Följde deras uppmaning att inte logga in före kl0900 för då blir man utskickad igen. Loggar in och det står att väntetid är ca 15min. Aha tänker jag då gör jag något annat då deras sida säger att den uppdateras automatiskt. Efter 10min så loggas jag ut automatiskt, VA FAN!!!!! :mad:
Loggar in mig igen och tror jag får behålla min tur i kön men misstänker att jag får börja om igen. Väntetid på 15min igen. Nu efter 8min trott eller ej så loggas jag ut på nytt. Nu blir jag riktigt förbannad och loggar in mig igen och försöker nå dem via telefon också. När kl är 0942 kommer jag in på bokningen på nätet, tänker va fan jag kom ju in så nu bokar jag 3st biljetter. Nu säger skitsidan att inga biljetter finns kvar & helt plötsligt står det att allt är uppbokat!!!!!!

Hur i helv.... är detta möjligt? Försöker igen men samma sak. Har även skickat mail till skitstövlarna då de inte går att nå på telefon men de har inte svarat.
Så nu blir det att vänta till nästa år då jag inte tänker sponsra idioter som köper 8st biljetter och försöker sälja den till hutlösa priser. Även om detta skulle vara deras sista spelning så är jag inte beredd att pröjsa 1500-2000 för en jäkla biljett. Det roliga är att förra spelningen i Globen så gick det att boka biljetter efter 12min.

XL1000V

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2006
Hoj
XL1000V + GSX750F
Järn Jungfrun, of course!!

Självklart obligatorisk närvaro, själv brukar jag köpa blijetter på plats.
Sist de var här hette det att de var slut, men det fanns gott om dem i biljettkassan då vi gick dit en timme före konserten.

Jag finns där den 16/7-08 kommer jag inte åt ngn biljett så hamnar jag på baren intill ;-)

//Fjollträskar´n

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...