Lite film från iskörningen 2006, hoppas på mer och bättre film iår med fler vinklar och fler cyklar.
http://sporthoj.years2.com/Isaka Viaredssjon.wmv
fan vad läckert...Anderson skrev:2685538Lite film från iskörningen 2006, hoppas på mer och bättre film iår med fler vinklar och fler cyklar.
Det var de jag menade lite med bättre film iår, eftersom jag inte hade någon extern mic att sätta baktill och inte har någon frontkåpa så blir vindbruset för högt redan vid 40 km/h. Blir förhoppningsvis bättre iår.crashtestdummy skrev:2685563fan vad läckert...![]()
men varför musik närdet finns motorljud.![]()
Faktiskt hyssat nöjd med denna film själv, alltid lätt att bli självblind när man sitter och håller på med samma film för länge men denna blev ok och det kommer att komma mera, var så säkra.P@trik skrev:2685685Ser grymt roligt ut.![]()
Det hoppas jag, har inte mött något på isen än som står upp emot bågen så det hade varit roligt och ha några fler att köra med. Än så länge är vi bara två klara hojar till vintern. Så fort det blir på tal om det så slänger jag upp en länk, håll ögonen öppna när isarna passerar 15cm.Gottis skrev:2686229du gubben bilir det någon is i vinter så kommer jag med hyndan och hemma gjorde is däck
crashtestdummy skrev:2685563fan vad läckert...![]()
men varför musik närdet finns motorljud.![]()
Anderson skrev:2686610Det hoppas jag, har inte mött något på isen än som står upp emot bågen så det hade varit roligt och ha några fler att köra med. Än så länge är vi bara två klara hojar till vintern. Så fort det blir på tal om det så slänger jag upp en länk, håll ögonen öppna när isarna passerar 15cm.
Du är så välkommen så, körde mot en ktm 525 förra året (även han på egna isdäck) och jag tror inte han är hemma änDojDoj skrev:2686870Hoppas att det blir is i år så kanske man kan komma förbi. Jag bor 6 mil från Borås så det är ju inte allt för långt, är man bannlyst med en CR500 i ett CR250 Alu chassi den kanske kan ge dig en match?
Anderson skrev:2686911Du är så välkommen så, körde mot en ktm 525 förra året (även han på egna isdäck) och jag tror inte han är hemma än. Beror ju dock helt på hur banan ser ut, denna bana gjorde jag för att passa våra gatcyklar samt att det skulle gå att köra bil på den också. En smalare och kurvigare bana så blir det nog jämt.
Hoppas vi syns.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |