Har det blivit nån isbana på Tullingesjön än? Jag håller på att ragga dubbdäck till crossen för fullt. Förhoppningsvis så kan jag komma ner på måndag eller tisdag. Nån som vet hur det ser ut där nere? Det är dags för fullgas-fyran-bredställ!
K-Man skrev:Har det blivit nån isbana på Tullingesjön än? Jag håller på att ragga dubbdäck till crossen för fullt. Förhoppningsvis så kan jag komma ner på måndag eller tisdag. Nån som vet hur det ser ut där nere? Det är dags för fullgas-fyran-bredställ!
Macho Woman skrev:Jag kör gärna om någon har hoj att låna ut. Men det är väl för mycket begärt kanske.
soppatorsken skrev:Robban ha en som är försedd med taskiga gatgodkännda dubbdäck.
Ska vi muta honom att låna ut den till oss?
Pewo skrev:VARNING: Jag var vid hacksjön i Fredags för att kolla isen, snackade då med en som hade kört, han sa att någon :kocko hade sågat upp isen i första böjen efter "depån" och han hade sjunkit så att det sipprade in vatten genom dörrarna på hans cross country
K-Man skrev:Är det OK att köra på hacksjön? Tillstånd, arga jägare etc etc. Nån som vet hur det går med tillstånden.... ? Nån bana på Tullingesjön än?
Comi skrev:Jag och mcbudet kommer förmodligen att köra på måndag den 9 feb. Gissar att det bli Hack eller Hamringesjön.
Någon som vågar?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |