Is = Isracing

Majk

Guest
Nu glada rejsing vänner har isen lagt sig ( även ni som åker skridskor den är blank som en spegel)

Tror dock inte den är lika tjock som min mage men jag ska ner med isborren imorgon å kolla tjockleken.....ska försöka hålla er uppdaterade :tummenupp
 

Seventy7

www.mc-lös.nu
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Västerås
Hoj
"SÅLD"
Majk skrev:
Nu glada rejsing vänner har isen lagt sig ( även ni som åker skridskor den är blank som en spegel)

Tror dock inte den är lika tjock som min mage men jag ska ner med isborren imorgon å kolla tjockleken.....ska försöka hålla er uppdaterade :tummenupp

Så om du ramlar genom isen vad gör du då med borren? :D
 

Majk

Guest
:huvet Vart fan är isborren , kan lätt bli såhär när man har för mycket prytlar i bo`n....orkar inte leta mer :brinnerup
 

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Något som har halvhyfsade dubb däck att sälja??? Så det finns en chans att man åller sig på hjulen.... :Bugar NÄr man sen har fått på dem så är det ju rajraj på isen som gäller!!
 

Majk

Guest
Albertsson skrev:
Isen kommer sent denna vinter vi kan nog inte räkna med att åka is förrns tidigast i skutet på januari :(
Men tills dess kör vi i skogen! :tummenupp :banana

Albertsson om du klickar på redigera kan skutet bli slutet om du ändrar mvh majk
 

Seventy7

www.mc-lös.nu
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Västerås
Hoj
"SÅLD"
Majk skrev:
Ledsen att behöva säga att isen är snart borta igen ty detta skitväder som vi fick gör att isen tynar bort jag blir så :huvet

Blir ju inte förvånad om du tagit all is till groggarna som blandas i din fina boning :gnissla
 

Majk

Guest
Såg en varning i Vlt angående isen på Mälaren förra veckan , men idag har jag varit på isen å den höll jag menar man är ju tung. Skämt å sido den verkar stabil men jag bor vid en vik med grunt vatten så där är den stark , är väl mest på stora sjön det är osäkert nära Farleden å på riktigt djupt vatten.

Ta hojarna å rejsa på men kolla isen där ni kör först :tummenupp
 

Majk

Guest
Idag va det 5 eller 6 crossar å smiskade is utanför mig så det "funkar" försökte ta en bild på dom men dom va för långt ut.
 

fiskarn

Ny medlem
Gick med
10 Jan 2004
Ort
VÄSTERÅS
Hoj
YAMAHA
is åkarna enhagen

:arsele :va du får väl lufsa ut på isen å plåta om du har taskigt objektiv
Majk skrev:
Idag va det 5 eller 6 crossar å smiskade is utanför mig så det "funkar" försökte ta en bild på dom men dom va för långt ut.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top