Italiensk fordonsträff på krabberup slott 1 maj

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Italiensk fordonsträff på krapperup slott 1 maj

Tänkte bara höra om det är någon mer som är pigg på att sticka ditt? Va på en demovisning för moto guzzi för ett år sen och de i sin tur gjorde att jag fick en invit.

Om vädert är bra så ska jag allt dit o gå där bland alla maffioser och deras ferrisar :hihi

INBJUDAN - Italiensk träff Krapperup Slott 1 maj
Träffen är öppen för ALLA italienska fordon. Klubbarna för Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Maserati, Ferrari och Ducati har fått inbjudan. Arrangör är Fyrklöverbladet Skåne.
Krapperup Slott ligger tre mil norr om Helsingborg, strax söder om Kullaberg och Mölle. Se även www.krapperup.se
Du är mycket välkommen med ditt italienska fordon. Inget inträde och det behövs inte heller någon anmälan.

Nu har jag redigerat till namnet så gott jag kan men rubriken verka jag inte kunna röra :(

Last edited:

Johannes L

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2010
Hoj
Kawasaki Z800 -16, Aprilia SXV 5.5 - SÅLD, Aprilia RS125 Projekt, Yamaha YZ426F Projekt
Hade varit sjukt skoj. Vettefan om man vågar åka sxv så länge på motorväg dock. =/ Man blir ju skrämd av allt snack om att de inte tål konstanta varvtal.

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Äh, lägg in en och annan slangning så får du variation :tummenupp
Har jag körkortet tills dess så är jag på :)

Johannes L

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2010
Hoj
Kawasaki Z800 -16, Aprilia SXV 5.5 - SÅLD, Aprilia RS125 Projekt, Yamaha YZ426F Projekt
Äh, lägg in en och annan slangning så får du variation :tummenupp
Har jag körkortet tills dess så är jag på :)

Sant.. :) Hoppas du fått lappen och jag fått ihop måtårn så åker vi i konvoj HA-style!

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Tänkte faktiskt på dig sven. Hade varit roligt om du hängt med med Miton :)

Vi behöver ju inte ta raka vägen pissibrallan.

Jag får bara en känsla att det kommer vara väldigt mycket högfärdigt folk som går där o spänner sig med sinna svindyra bilar och fotomodeller... hmm nu när jag tänker efter ska jag nog ta med extra hjälm :brynad

Falappa926

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2004
Hoj
Ducati 851 S -91
Jag får bara en känsla att det kommer vara väldigt mycket högfärdigt folk som går där o spänner sig med sinna svindyra bilar och fotomodeller...

De flesta är väldigt trevliga och de högfärdiga behöver man ju bara skratta åt :hihi

/Jimmi

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
2021 Moto Guzzi V7, 2017 Vespa GTS300
Hade det varit 40mil längre norrut, hade det varit kul att rulla dit med Grison :(

Johannes L

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2010
Hoj
Ja Sven, ta Miton :rolleyes:

Brådis att få igång prillan nu alltså :)

anders_69

Datadoktor
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
V11 Sport -01
Hmm, dit borde man kanske åka. Helst på gråkråkan, men är det skitväder kan jag ju ta räserdieseln, den har ju också rätt härkomst :tummenupp

manneman

Est 2005
Gick med
7 Apr 2012
Hoj
En vit V-twin och en liten stånka
Jupp, tack för tipset.

Slottet heter dock K R A P P E R U P

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Jupp, tack för tipset.

Slottet heter dock K R A P P E R U P

Haha ja det gör de ju :crash det med inbjudan är en rakt av kopiering från min mejl så där har namnet fastnat.

Edit: Jag har skickat till moderatorn och frågat om han skulle kunna ändra rubriken också.. Känns lite pinsamt detta haha.

Last edited:

Dagrill

Dagrill
Gick med
11 Jul 2007
Hoj
2008 MV Agusta F41000 312R
Trist att det är så långt till skåne. Någon som vet om det är någon annan italienträff som är närmare Etuna?

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Skokloster slott några mil norr om Stockholm brukar också ha italienträff 1 maj :tummenupp

Johannes L

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2010
Hoj
Reservdelar till prillan beställda. Luktar som att jag kan dyka upp på träffen :yoparty

Yami

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jul 2009
Hoj
XJR1300
Undrade just om krabberup hade något med krapperup att göra. :)
Blir det fina vädret så kanske man tar en utflykt dit och spanar in lite italienskor. :D
Hojta till om det blir en samling i Hbg trakten.

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Ja skrev till moderatorn men kapten blåskägg verka sitta med skägget i brevlådan:va hehe

Min moto guzzi ska på stor servis den 29 så hoppas på att man får den samma dag annars blir man nog lynchad om man dyker upp med en japsare. :brinnerup

Johannes L

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2010
Hoj
Har någon läst något om tider? När bör man infinna sig utan att varken behöva vänta 3 timmar eller komma efter att alla Redan åkt?

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum