It's alive...

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
It's alive...Not...Maaabyyy

Men ny tändahatt så lever nu Subban... hoppas jag. Har tyvärr inte haft möljlighet att ta ut henne men hon går ialla fall på alla 4:a. Få se nu när det slutar att regna om hon vill vara med när det börjar röra på sig också, vilket jag hoppas. Felet som endel vet var att 1:an tändhatt hadde explodertat. Detta berodde nog (vill inte erkänna detta men) på att jag hadde kopplat fel när jag skulle få bukt på mitt soppapumpsprobelm. Hatten fick konstant 12v på sig villket resulterade i oönskade konsikvenser. Nu har jag kapat den kapeln så vi får väl se vad nästa problem blir. Jag vet inte om hon fortfarande strular med växel i så det blir väl att köra lite efter helgen nu, men det ser ljusare ut i alla fall.

björn

Last edited:

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
JJJJJaaaaaaa nu kan vi köra som f...n på träningen på tisdag och jag vinner o du kommer tvåa på A-torp :tuttar :banana :hihi :rofl :lol

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Medin skrev:
JJJJJaaaaaaa nu kan vi köra som f...n på träningen på tisdag och jag vinner o du kommer tvåa på A-torp :tuttar :banana :hihi :rofl :lol

Hööruuu vi ska inte ropa hej innan jag har provat hojen på mark. Men om jag nu kommer iväg till A-torp får du nog finna dig i att vara NO:2 :7peta

björn

Medin

Gick med
23 Jun 2003
Hoj
ecce skrev:
Men om jag nu kommer iväg till A-torp får du nog finna dig i att vara NO:2 :7peta
björn

Ok då. Bara att höra av sig om du vill ha en hjälpande hand :tummenupp

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Efter lite små pill så var Subban igång. Väntar på att tempen ska stiga. Åker sakta ut på min privata teststräcka. 1:an vid 8000 drar jag lite hårdare i handtaget Subban reser sig som en kobra, slänger i 2:an framhjulet dippar lite sen far det mot skyn igen 3:an motviligt sätter hon ner hjulet 4:an glider i som smör i solsken. Fy fan vad nice det är när grejorna funkar :) .

Nu värkar det som om det hela ska funka så det blir en större test på Sveistad i morrn sen bär det väl av mot A-torp.

Vi ses björn

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
hehe, härligt o meka fel ibland ;)

Bytte däck två gånger på racehojen idag för jag (tror jag) höll för ögonen när jag vände på däcket.

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
ecce skrev:
Åker sakta ut på min privata teststräcka. 1:an vid 8000 drar jag lite hårdare i handtaget Subban reser sig som en kobra, slänger i 2:an framhjulet dippar lite sen far det mot skyn igen 3:an motviligt sätter hon ner hjulet 4:an glider i som smör i solsken.

Och sedan vaknade du förhoppningsvis!

:tungan

Pelle k

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
2st Yamaha r6
ecce skrev:
Hööruuu vi ska inte ropa hej innan jag har provat hojen på mark. Men om jag nu kommer iväg till A-torp får du nog finna dig i att vara NO:2 :7peta

björn

Kul att du fått ordning på hojen. Lycka till på A-torp för där blir det att åka fort.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Har nu varit på första besiktnningen sen tisdagens övningar. Måste säga att jag blev lite överaskad att det såg hyfsat ut. Det kan nog gå att plasta ihopp skiten så att det håller en träning, ev A-torp. Motorn verkar ha klarat sig, den ger gnista och får soppa MEN startar inte. Blir en grundkligare koll imorrn. Fotpinnesatsen på V sida är stukad, krachpucken ligger i lechan (staget är inte rakt).Stället är hos skomakaren med en hel del "oj oj oj...tja...mmmm jag får se..." Hur gaffen är vet jag inte men det lär ju märkas. Nya kåpor är beställda* (gubben tyckte synd om mig och lånar chash). Nu ska jag bara få tillbaka glädjen med...

Björn

* KK-racing nån som har erfarenheter????

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
ecce skrev:

Har tjackat plast till Honda rs från kk-rejsing. Han svarade snabbt som en redbulltankad guldhamster på mejl, beställde på måndag förmiddag och hade prylarna i handen på onsdag lunch.

Medin

Gick med
23 Jun 2003
Hoj
ecce skrev:

jag köpte tankfoam där. Han knappt lägga på luren förens avin från posten damp ned i brevlådan :tummenupp

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
Gammal och slö
Medin skrev:
jag köpte tankfoam där. Han knappt lägga på luren förens avin från posten damp ned i brevlådan :tummenupp

instämmer, snabb som en väloljad ursut på väg ut genom kumlabunkern

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...