J¤#$¤vla pissväder

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Det spöregnar i Uppsala :( :3freak :gnissla . Om det inte sker nått under så antar jag att det bara är och glömma Rörken ikväll, suck.

Ville mest bara avreagera mig lite.....

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det är faktiskt ganska kul att köra bana i regn. Vet iofsinte hur hal Rörken blir men det är riktigt bra träning. Dessutom lär det ju inte vara så hård konkurrens om västarna.

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
TRRRIIIIIST!!! Hur ser det ut nu?
Föresten är det någon som har kvar länken med webkammeran över uppsala?
:) Jocke

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Goodstuff skrev:
Det är faktiskt ganska kul att köra bana i regn. Vet iofsinte hur hal Rörken blir men det är riktigt bra träning. Dessutom lär det ju inte vara så hård konkurrens om västarna.

Mm, jo nog e de bra träning att köra i regn men då bör man ha ett bra regnställ... Är även lite fundersam kring hur kul det är att köra grusvägen som leder till banan, finns nog risk att det är lervälling. Jag kanske bara är en :gråta som är rädd att bli blöt och skitig, vad vet jag :rolleyes: ... Tja för de som vågar sig ut ikväll så lär det ju inte vara nått problem att få tag på en väst i alla fall ;).

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Simba skrev:
ÄR det någon som åker ut ikväll?

Om det är ett kort uppehåll i regnandet innan 18 smyger nog jag ut... fast då med b*l och utan kamera :rolleyes:

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Jag är fortfarande på jobbet i Enköping och här pissar det med! Jag hade tänkt åka oavsett väder men nu så tvekar jag lite... eftersom jag är billös för tillfället så är hojen enda fortskaffningsmedlet jag har.

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
n'Lasse skrev:
Jag var där. Med hoj och beredd att ta på instruktörsvästen. Men det blev bara en fika och lite snackande.

Jag tog bara med mig mina "lätta regnkläder" till jobbet och på vägen hem pissade det så pass att jag blev blöt, där försvann min lust att köra ut till rörken! Nåväl, får se om det blir galondressen imorgon om det regnar, skönt att ha den tillhands när det behövs, gäller dock att ta med den!

Bluegreengrey

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
SV650S med SHARK Helsystem (mullrar fint)
n'Lasse skrev:
Jag var där. Med hoj och beredd att ta på instruktörsvästen. Men det blev bara en fika och lite snackande.

Det var nog första Rörken på all den tid jag varit med som det inte blev någon som körde alltså!? men det var inge kul väder i går inte.

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Imponerande att några tog sig dit igår med hoj och allt! Synd bara då att det int vart nån körning men man får se fram emot Gotlandskörningen på lördag istället :).

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
n'Lasse skrev:
Såg att du åkte ut, blinkade med ljuset åt dig vid utfarten fr. gränby, vid sista korset innan du åker ur stan, men det sket du i, hahaha(eller såg inte...)

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Simba skrev:
Jag är fortfarande på jobbet i Enköping och... eftersom jag är billös för tillfället så är hojen enda fortskaffningsmedlet jag har.
HA! Det är alltså dig jag brukar möta på 55:an om mornarna! :banana

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
TinaTjejen skrev:
HA! Det är alltså dig jag brukar möta på 55:an om mornarna! :banana

Nöter du oxå på 55an på vardagar? :) Jag har då inte sett dig på din ER5a.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...