tobbe
Varför blir det höst?
Det spöregnar i Uppsala . Om det inte sker nått under så antar jag att det bara är och glömma Rörken ikväll, suck.
Ville mest bara avreagera mig lite.....
Ville mest bara avreagera mig lite.....
Hoppla!URRJocke skrev:TRRRIIIIIST!!! Hur ser det ut nu?
Föresten är det någon som har kvar länken med webkammeran över uppsala?
Jocke
Goodstuff skrev:Det är faktiskt ganska kul att köra bana i regn. Vet iofsinte hur hal Rörken blir men det är riktigt bra träning. Dessutom lär det ju inte vara så hård konkurrens om västarna.
Simba skrev:ÄR det någon som åker ut ikväll?
n'Lasse skrev:Jag var där. Med hoj och beredd att ta på instruktörsvästen. Men det blev bara en fika och lite snackande.
n'Lasse skrev:Jag var där. Med hoj och beredd att ta på instruktörsvästen. Men det blev bara en fika och lite snackande.
Såg att du åkte ut, blinkade med ljuset åt dig vid utfarten fr. gränby, vid sista korset innan du åker ur stan, men det sket du i, hahaha(eller såg inte...)n'Lasse skrev:Jag var där. Med hoj och beredd att ta på instruktörsvästen. Men det blev bara en fika och lite snackande.
Körde du hoj eller?Kongo skrev:Såg att du åkte ut, blinkade med ljuset åt dig vid utfarten fr. gränby, vid sista korset innan du åker ur stan, men det sket du i, hahaha(eller såg inte...)
Det måste ha varit bil, karln har ju inte setts till på hoj i årn'Lasse skrev:Körde du hoj eller?
HA! Det är alltså dig jag brukar möta på 55:an om mornarna!Simba skrev:Jag är fortfarande på jobbet i Enköping och... eftersom jag är billös för tillfället så är hojen enda fortskaffningsmedlet jag har.
TinaTjejen skrev:HA! Det är alltså dig jag brukar möta på 55:an om mornarna!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |