JÄvla Skit Oxå

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
nu e jag arg så jag vet inte vart jag skall ta vägen....Har just upplevt en nära-döden-upplevelse

Idag har nån jävla idiot varit och pillat på min hoj....fan vad arg jag blir
man borde inte ens komma på tanken att göra nåt så elakt!

Dom ahr knäckt backspeglarna, totalkrossat blinkersarna och pajat bromsarna..... suck vad trött jag blir. :mad:
Gashandtaget sitter numera fast på ca 30 km/h så mycket fortare gick det inte hem...fast tur var väl det eftersom ja inte hade nån fungerande broms föutom trum bromsen bak.... å den litar ju ingen på.
sidkopan e repad och bromsvätskan har runnit ut.

trotts detta finns det en bra sak med det hela.....Oljelampan funkar!! :) fast jag hade verkligen föredragit att inte veta om den fungerade.... för nu lyser den jätte rött.....

och till allas kommande svar, Yamaha Center har stängt imorgon så jag kan inte fixa några nya delar....*suck*

och imorgon är det dessutom (som om inte allt detta vore nog) Mc marknad i Kungsbacka och alla mc knuttar kommer vara där.... utom jag, för jag får istället ta den lilla sketa varma bussen t jobbet och inte komma inbrummande som stans fräckaset mc brud på min älskade hoj....

hur fan kan nån göra nån så illa....... :huvet :huvet :huvet :huvet

lipade hela vägen hem ju.....

:machinegu till den som gjorde detta

Ps. Lessna att ni behövde läsa alla blödiga detaljer, men ni får försöka glömma: ds

Huck

Dom ljuger!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Suzuki
Fy fan för folk som gör sånt :kulspruta :mad:

att folk inte kan fatta att man inte rör andras hojar utan lov :mad:

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Fan vad arg man blir när han hör sånt här, är det kul att ta sönder andras saker? eller är det bara avundsjuka?
Finns många korkade människor i världen som är brända i skallen , hade nån pillat på min hoj och pajjat allt det där så hade jag blivit skogstokig.
Aja sköt om dig och hoppas du får tag i dom som gjorde det.

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Den svenska avundsjukan...

Det är nog värre när man ser 2 pers lyfta in sin hoj i ett skåp och köra därifrån i rallyfart, då blir man lätt lite ledsen i ögat.

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
Kalla på mig när du vet vilka dom är:mad:
Ojoj nu håller vi oss till ämnet fy! fan! vad trist sådant är, stackars dig hoppas det löser sig.

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Arslen! :fatta!

Iofs tur att inte veta vilka förövarna är, för då kanske det blivit omvänt fast personskada! :mad:

:(

Last edited:

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
Ja man finner fan inga ord? Helt jävla sjukt!
Möjligtvis ingen avundsjuk kille du haft innan som varit i farten?

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
det enda dom va ute efter va å se hur mkt dom kunde pajja på din hoj utan att nån reagerade. sånt är det idag, det är bara å bita i det sura äpplet.

ja skulle då inte vilja va den som pillar på min hoj när ja ser.. :rolleyes:

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
fresten, om du vill ha hjälp med hojjen säg till här på forumet, det finns säkert nån trevlig kunnig gentleman som gärna hjälper dig återställa hojen till samma skick som innan igen. :tummenupp

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Superduke 05
Snoriga småbarn som själva inte har något att pilla på.
Förstår inte nyttan med det?

Hoppas att det ordnar sig!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Fluxir skrev:
fresten, om du vill ha hjälp med hojjen säg till här på forumet, det finns säkert nån trevlig kunnig gentleman som gärna hjälper dig återställa hojen till samma skick som innan igen. :tummenupp

lessen grabbar men Tjejen klarar det själv! :tuttar
men tack för erbjudandet

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Miss_Orchidee skrev:
lessen grabbar men Tjejen klarar det själv! :tuttar
men tack för erbjudandet

Förövrigt som tur var så läckte den inte olja!! :) det var bara brosfästet som åktrunt och då flyttade ju oljenivån på sig så lyste lampan....

till ett nyare problem då..... Varför lyser Oljelampan om bromsvätskan e under tilllåten nivå?? Då måste det vara felkopplat med Elen va? den ska ju lysa när det är för lite olja i "bensin blandaren" eller?? rätta mig om jag har fel...... :confused:

Björne-Bus

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2004
Hoj
Ninja 6:a -99 och Husa 650 -04
Miss_Orchidee skrev:
Förövrigt som tur var så läckte den inte olja!! :) det var bara brosfästet som åktrunt och då flyttade ju oljenivån på sig så lyste lampan....

till ett nyare problem då..... Varför lyser Oljelampan om bromsvätskan e under tilllåten nivå?? Då måste det vara felkopplat med Elen va? den ska ju lysa när det är för lite olja i "bensin blandaren" eller?? rätta mig om jag har fel...... :confused:

inte för att jag vet hur de är med en tzr, men de går väll ingen sladd från oljebehållaren till instrumentpanelen??? låter väldigt konstig?

när det gäller att inhandla nya delar så skulle jag rekommendera att ringa runt till olika MC skrot...

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Miss_Orchidee skrev:

Lampan börjar lysa när 2taktsoljebehållaren börjar bli tom, finns inga givare i bromsvätskebehållarna.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag har sagt det för o jag säger det nu med. i göteborg får man inte ha nått ifred. min moppe blev stulen efter 2 veckor. den stog 200 m bort i ett annat förråd. till och med grannarna stjäl ens saker.
stackare... fytta upp till oss i Uddevalla. här låter man nycklarna sitta i moppen när man går in. och blir den stulen går man upp till dalaberg hoppar på en liten turk o efter en halvtimma har man moppen eller hojen igen.. dom lämnar tillbaka sakerna utan att tjata till och med

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Nikel skrev:
Jag har sagt det för o jag säger det nu med. i göteborg får man inte ha nått ifred. min moppe blev stulen efter 2 veckor. den stog 200 m bort i ett annat förråd. till och med grannarna stjäl ens saker.
stackare... fytta upp till oss i Uddevalla. här låter man nycklarna sitta i moppen när man går in. och blir den stulen går man upp till dalaberg hoppar på en liten turk o efter en halvtimma har man moppen eller hojen igen.. dom lämnar tillbaka sakerna utan att tjata till och med

Fan va slappt ni har det där då.... men nu fick ja dessutom en anledning till att köpa nya blinkers,.....hade tänkt byta länge...så ja försöker la å se det possitiva med det....

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
det är ju förjävligt att det skall vara på det där viset...någon skruvade lös min nr bricka i skolan så att jag nästan åkte på böter när polisen stannade mig utan att jag visste att den var borta... :mad: man borde ju skaffa en vakt-hund som man har kopplad i hojen när man lämnar den på stan... :tungan

Solid snake

Guest
Man pillar inte på någons hoj, den är helig. :mad:

If you mess with the bike, It´ll be the last thing you mess with. :mad:

Nackskott på dom jävlarna! :mad:

Man gör speciellt inte så mot en tjej! :fatta!

Jonathan

Guest
Solid snake skrev:
Man pillar inte på någons hoj, den är helig. :mad:

If you mess with the bike, It´ll be the last thing you mess with. :mad:

Nackskott på dom jävlarna! :mad:

Man gör speciellt inte så mot en tjej! :fatta!

som om tjejer skulle bli särbehandlade :tungan

Nerå, fy f-n så arg man skulle bli om man upptäckte att någon hade gjort så på Miton :finger
Man blir ju lite vild när autosolen ger repor på fälgar å sving. :hihi

Är du ny här förresten? Man har ju inte sett så många inlägg av dig och så??

Också måste du ju slänga upp en bild på dig :)

EDIT: Alltså inte du Solid snake, utan tjejen med sönderslagna hojen :rofl

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...