Jägarexamen, snabb och billigt?

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Borde finnas en sån här tråd här men an inte minnas att jag sett en.

Jag vill alltså ta jägarexamen. Orkar inte gå en studiecirkel. Så då återstår bara någon form av intensivutbildning. Öster Malma ligger ju har i krokarna och det var på dom grusvägarna vi lärde oss sladda på en gång i tiden. Men det är ju så jävla "fint i kanten" nu. Tror det var 14 000 för en utbildning. Någon som kan tipsa om något bra ställe? Eller kan man lösa det så smidigt att jag läser teorin själv och bara skriver prov någon stans?

Huruvida jag vill döda djur återstår att se.

http://www.youtube.com/watch?v=Zj3tYO9co44

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jag har gett 2500:- för en slökurs, varför stressa?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jag orkar (dock inte abf) , men så är jag snål ;)

S84

När du minst anar det!
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Halvt bobbrad
Jag vart precis klar med min.
1500kr fick jag betala. 10st kvällar och en skjutdag.
Ibland har man tur som bor här i Norge. :)

Longkalsong

Medlem
Gick med
14 May 2005
Hoj
Aprilia Tuono 1000 Factory, Honda 900 Hornet, MotoGuzzi Stornello samt en WR250 och en Yamaha RD 500
Jag gick den här
http://www.pnjakt.se/art/intensivkurs-i-jagarexamen-17-20-maj-2012.php

Helt kanon, kunniga och trevliga kursledare och dom var absolut inte "fina i kanten". Är man inte helt totalförlamad i hjärnan så ser dom till att du fixar det på 3 dagar. Lite långt att åka för dig dock. Pris 8000:- med helpension litteratur och allt övningskytte. Provavgift tillkommer ca 1000:-

Jag orkade inte och hade inte tid heller för den delen att harva på en kväll i veckan under en evighet. Så nu kan man åka till skjutbanan och krossa duvor när man vill.:rock

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag gick den här
http://www.pnjakt.se/art/intensivkurs-i-jagarexamen-17-20-maj-2012.php

Helt kanon, kunniga och trevliga kursledare och dom var absolut inte "fina i kanten". Är man inte helt totalförlamad i hjärnan så ser dom till att du fixar det på 3 dagar. Lite långt att åka för dig dock. Pris 8000:- med helpension litteratur och allt övningskytte. Provavgift tillkommer ca 1000:-

Jag orkade inte och hade inte tid heller för den delen att harva på en kväll i veckan under en evighet. Så nu kan man åka till skjutbanan och krossa duvor när man vill.:rock

Ja lite långt. Finns flera liknande varianter i Sthlm, helst hade jag hittat en nere i Nypan men här verkar allt vara fina gårdar. Det är bara att välja en.

...eru sur, bara för att jag äger ditt ass i bf3?

Sur? Varför skulle jag vara det?

Du har aldrig ägt mig. Det finns det bevis på (battlelog).

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Sur? Varför skulle jag vara det? Du har aldrig ägt mig. Det finns det bevis på (battlelog).

precis, då syns det ju att du ligger så långt efter. och häromkvällen så hoppade du bara av utan ens en 'gokväll'. om du vill kan jag visa hur du blir bättre, tar då också med en riktig hagelbrakare, så kan jag visa hur man pangar med den.