Jävla bilister

kamikaze

Nu laddas det igen
Gick med
6 May 2003
Hoj
CB1000Turbo -97
Blir så Jävla förbannad, måste bara skriva av mej lite....
Igår, var på väg hem från mitt jobb, utanför Älmhult, i godan ro på min motard
Kommer upp bakom en bilkö med 5-6 bilar, dom ligger i 80 ungefär.
Kör om den första bilen, en jobbarkompis i en terrano, väntar på nästa raka...
efter pensionatet....inget möte, går ut har kommit förbi halva bilen, en vit 740, när jag hinner bara se föraren kasta sin bil mot mej innan jag kastar ner hojen i diket, tack och lov var där inga stolpar eller stenar så jag kommer upp på vägen igen, oskadd men chockad...min jobbarkompis såg alltihopa, han trodde inte sina ögon.
Såg vem det var och kände igen honnom, så ni från trakterna, se upp för "Nocke" från Diö
i sin vita 740.

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Tamejfan helt sjukt. :kulspruta prestigetänkande bilister
Vafan, tror de att de kommer hem fortare om de stänger vägen för MC-förare eller?

Bamse

Bollsports-VM på is???!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
En liten del av en Gixxer, saknar min Bläjjjjd!!
Vaddå skulle han köra om och gjorde som de flesta förare, bemödar sig inte med att titta i backspegeln, skiter i att sätta på blinkersen innan han svänger ut.

Eller menar du att han gjorde det med vilje?!?!?!! :skrämd

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Om han gjorde det med vilje så har du ju ett utmärkt läge att göra saker med vilje mot honom med tanke på att du vet vem han är :).

Första tanken är väl att plinga på hemma hos honom med ett fälgkors eller ett slagträ och lägga fram en våldsam argumentation om varför han gjorde fel, men det kanske inte är lämpligt beroende på vilken typ av person han är. :)

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Jag kunde knappt tro vad jag läste bara :eek: , tur att du klarade dej iaf :tummenupp . Tänker du snacka med honom om du nu vet vem det är? Det hade nog jag gjort iaf och uttryckt mej tydligt, hehe ;)

kamikaze

Nu laddas det igen
Gick med
6 May 2003
Hoj
CB1000Turbo -97
Ja, han gjorde det med vilje...
NEj, jag ska inte banka skiten u honom....då ger jag mej in på något som jag inte kan/vill slutföra det är en kille med total avsknad av spärrar vi pratar om....han skulle förmodligen skjuta (skuta, skjuta...hur fan stavas det?!?) av mej knäskålarna.....har suttit inne för en hel del, och är allmänt känd här i trakterna...

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
kamikaze skrev:
Ja, han gjorde det med vilje...
NEj, jag ska inte banka skiten u honom....då ger jag mej in på något som jag inte kan/vill slutföra det är en kille med total avsknad av spärrar vi pratar om....han skulle förmodligen skjuta (skuta, skjuta...hur fan stavas det?!?) av mej knäskålarna.....har suttit inne för en hel del, och är allmänt känd här i trakterna...

Kontakta polisen - du har ju även ett vittne. Om lirarn bråkar lite, så ge honom ett helvete tillbaka. Det går att skrämma sånt där folk också eller hitta på sattyg i hemlighet (läs; bilbomb i Volvon :crash ). Fortsättar han i den där stilen lär han ha ihjäl någon, bättre att då förekomma (än att förekommas)...

kamikaze

Nu laddas det igen
Gick med
6 May 2003
Hoj
CB1000Turbo -97
Han har haft ihjäl nån...c:a 3år sen....med bilen...en gubbe som inte lämnade företräde på en 50-väg inne i Älmhult.

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Håll koll på när han e ute och kör och så fort du ser han ringer du till polisen och säger att du har kört bakom en misstänkt rattfyllo och ger reg# till hans bil och om det e så som du säger att han förkommer i farbrorblås register så lär han få besök av dom och det i sig kan inte vara kul för en sån idiot :tummenupp

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
Kontakta Polisen, det är vad dom är till för!.

Kanske nån annan hoj åkare inte har samma tur som du.

Mechanic_D

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ja
Ibland får man lust att köpa en Hummer eller nån annan stor bil och prejas tillbaka...
Undrar va dom där dumma bilisterna skulle tycka?

:hej

kamikaze

Nu laddas det igen
Gick med
6 May 2003
Hoj
CB1000Turbo -97
Nockes bil pajade igår ... såg att den stod utanför Älmhult....Skulle GISSA på att nån har hällt socker itanken och lossat på oljepluggen sammtidigt som denna någon har fixat så att oljetryckslampan inte skulle lysa....
Men det är ju givetvis bara spekulationer... :rolleyes:

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
seadoo rxdi
kamikaze skrev:
Nockes bil pajade igår ... såg att den stod utanför Älmhult....Skulle GISSA på att nån har hällt socker itanken och lossat på oljepluggen sammtidigt som denna någon har fixat så att oljetryckslampan inte skulle lysa....

:rock :rock Fan vad skönt att höra :tummenupp :tummenupp

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
kamikaze skrev:

Farligt att diskutera sånt här. Särskilt när Älmhult inte är större än det är. Vem vet, "Nocke" kanske känner någon som finns här. Plus, det kan inte finnas så många Ktm:s i Älmhult.
Bara ett varningens ord.
Men jag måste hålla med om att ett riktigt kok stryk skulle fanskapet ha, o absolut inget körkort. :mad:

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
kamikaze skrev:

LOL... sknt att høra!!!

han fick så han teg dær då...

sjuk jevel det verkar vara, morr på alla feta bilister med zero koll!

:whip

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...