magic_johnson85
Ny medlem
Läste detta i ett forum www.jrc.nu.
Finns ju inte en chans att se det i mörker om man kommer på mc.. förmodligen skulle man inte se det i dagsljus heller för man förväntar sig inte att det ska vara en vajer uppspänd över vägen.
Få den över halsen så är det garanterat över sen, det ska ju fan rubriceras som mordförsök.
Känns ju inte bättre när man vet att man brukar vara där och köra heller
/björn
RobinJvel skrev:trevlig kväll mycke bilar som körde men jag hann med två repor innan vi drog hemmåt iaf...tyvärr så hände det lite tråkigheter när vi åkte hem jag å micke p (Svart Audi A3).
Han körde först och vi åkte mot Vaggeryd på gammla E4 efter cirka en kilometer från rejset ser jag att han bromsar till lite åå jag saktar ner oxå lite granna..Sen smäller det bara till i rutan, vi stannar vid vägkanten och kollar om det hände nått med bilarna, det första jag såg var att anntenen var pajj :evil:.vi åkte tillbaka till platsen där det small till, då ser vi att nån har spännt upp tjock gummivajer (en såndär som ska ligga på backen som man kör över å sä räknar den bilar eller nått) över vägen... å vi kollade efter mer skader såg att det var massor av repor på huv och tak..inga vidare farliga skador men jävligt surt...fattar inte hur man kan komma på en sån grymt dum ide å spänna upp en vajer över vägen tur att man inte kör motorcykel då hade man fan inte levt idag..
Finns ju inte en chans att se det i mörker om man kommer på mc.. förmodligen skulle man inte se det i dagsljus heller för man förväntar sig inte att det ska vara en vajer uppspänd över vägen.
Få den över halsen så är det garanterat över sen, det ska ju fan rubriceras som mordförsök.
Känns ju inte bättre när man vet att man brukar vara där och köra heller
/björn