Jävla Menyfan - %!&&)=&!#=/%#)¤!#

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jo det är en skitsak som stör mig något fruktansvärt...

Får upp den äckliga meny-raden HELA tiden i IE. Såfort sidan laddar något nytt kommer den fram. Jag har fan inte installerat skiten. Högerklickar å tar bort den, men likväl kommer aset tillbaka. Så jävla irriterande.

Även kommer en jävla skitrad upp när jag startar startsidan. Den lägger nån jävla "http://wabu.com/passthrough/index.html?http://login1.telia.com/" som min startsida. FAN TA ASEN!

Jag har raderat massa grejer i registret som jag tror har med skiten att göra, men det hjälper fan inte. Har avinstallerat massa skitprogs som jag fan inte har installerat från början, men det hjälper inte... Vad göra? Installera om IE? Svårt?

ÅÅÅÅ, blir fan sjövild.... :huvet :fatta! :mad: :kocko :arsele :4skrika :kulspruta :skitdator(första gången jag använde den smileyn) :machinegu :finger

Hjälp mottages TACKSAMT. Annars agerar min dator ankarsten tillsammans med skorpans, utan mankemang...

/h

Edit: Glömde bilderna

Last edited:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Avhjälpte en polare med ett liknande problem i veckan, och såhär gick jag tillväga:

1. kolla i "Lägg till/ta bort program" om det finns något skumt där
2. öppna "Run/Kör" i startmenyn och skriv in "msconfig". Ta bort det som ser misstänkt ut.
3. Ta bort programmen manuellt, de ligger alltid någonstans på hårddisken.

En idé är också att ladda ner AdAware som får söka igenom din dator efter sådana skitprogram.

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Ad-Aware löser nog problemet.

Så går det om man porrsurfar, sitter med k*ken i ena handen och klickar frenetiskt "YES, I WANT MORE NAKED BABES" med andra handen... :rolleyes:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zormin skrev:
Ad-Aware löser nog problemet.

Så går det om man porrsurfar, sitter med k*ken i ena handen och klickar frenetiskt "YES, I WANT MORE NAKED BABES" med andra handen... :rolleyes:

jihaaaaa, som man bäddar får man ligga =) :yoparty

var hittar jag adaware då???

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
hållundan skrev:
Ja nu hittade jag det..

får se som det hjälper mig =)

tack som fan...

Topp :tummenupp

Klicka aldrig klicka Yes på något som ploppar upp när man surfar. Spelar ingen roll vart än man surfar (Windows Update är undantaget). Sen ska man vara lite skeptisk till allt man laddar hem. Med den inställningen har jag bara fått adware en enda gång. Det var när jag råkade ladda hem fel version av DivX-codecen :rodnar

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zormin skrev:
Topp :tummenupp

Klicka aldrig klicka Yes på något som ploppar upp när man surfar. Spelar ingen roll vart än man surfar (Windows Update är undantaget). Sen ska man vara lite skeptisk till allt man laddar hem. Med den inställningen har jag bara fått adware en enda gång. Det var när jag råkade ladda hem fel version av DivX-codecen :rodnar

nä det är la så..... brukar iofs ALDRIG klicka YES nån gång mer än just microsoft update...... men men, nu har jag kört adaware..... den hittade 67 grejor (!) som rensades med ett stort leende på läpparna å nu verkade va helt ok...

misstänker att skiten kom under den ytterst korta perioden jag använde kazza....

tack än en gång....

:hej

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Låter sannolikt faktiskt. Kazaa är livsfarligt.

Jo det är ju det.... syrran kör det hemma hos morsan å farsan på deras dator (min gamla). Den funkade kalas när jag bodde där å hade koll på sakerna, men nu jävlar löper den amok omvartannat.

Nä jag lärde mig DC, det är fan så möe bättre...

:hej

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Hjälp mottages TACKSAMT. Annars agerar min dator ankarsten tillsammans med skorpans, utan mankemang...
ska vi ha tävling??
ta hit din burk så kan vi kolla vems som e snabbast ner
det står "Yamaha" på min,bara så du vet-nu har jag varnat dej
vågar du??
:banana :banana :banana

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife