Jävla Piss!!!

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oldschoolgixxer
Mitt i all tristess framför datorn så ringer Ravetrancer och säger att han har ett batteri till mig, glad i hågen när jag fått det småspringer jag upp till garaget för att koppla in det i bågen! väl inkopplat inser jag att det är ännu tommare än mitt batteri!! jaja... shit happens tänker jag och bestämmer mig för att ragga upp någon med startkablar i garaget! ut ur trapphuset kommer en kille och jag hugger honom och frågar om han har lust att hjälpa mig! "Visst" säger han och hämtar bilen och kablar.
Jag backar ut hojen och kopplar upp det som det ska vara och blir jätteglad när jag hör att soppapumpen "låter" i rätt hastighet.
Döm om min förvåning när hojen startar på en burk och jag vänder mig om för att se EN FONTÄN AV SOPPA UR BURKEN!!!
Panikslagen avbryter jag arbetet och hinner tänka samt säga en hyfsat lång ramsa....

Summa summarum så var aldrig batteriet slut! det var bara det att startmotorn inte orkade dra runt en motor full med soppa i cylindrarna! FAAAAAN I HELVETE VAD ARG JAG ÄR :finger

Är det någon som har en susning om vad som hänt??
nu senast har hojen varit inne på service för att den tömde flottörhusen och dom konstaterade att nålventilerna var full med skit! så dom rensade dom! Kan det ha något med det att göra? :confused:

Ett stort tack iallafall till Rave.. samt killen på CBR:en (uppfattade aldrig ditt namn)

Corbalin

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oldschoolgixxer
Näe, nu tar jag bilen å försöker köra på två hjul i kurvorna! vinka om ni ser en röd liten Opel med knulltejp å fjortis-avgassystem!

Vill gärna ha synpunkter ang. hojen så jag kikar in senare idag/kväll

Corbalin

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oldschoolgixxer
Givetvis så ligger det på deras ansvar men det är inte första gången dom klantar sig så jag börjar bli ganska less, funderar på att lämna tillbaka den helt och hållet! Är det någon som har en hoj till salu för ca. 60000:- ?

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...