Jävlas med någon... Tips?

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Kanske ska betona att det inte är jag som vill veta detta, utan en kompis som blivit "illa" behandlad och som bett mig fråga.
Moralpanikare kanske kan panikera i annan tråd?


Är det någon som har några grymma tips på vad man kan göra mot någon som man vill jävlas riktigt ordentligt med?
Personen i fråga bor i bostadsrättslägenhet på annan ort och är gift. Det är inte omöjligt att resa till orten
ett antal gånger för att ställa till med något.

Helst skulle jag vilja ha reda på saker man kan göra som inte är direkt uppenbara att det är personens fiende som
har utfört "dådet". Det bästa vore om personen själv gör ett "misstag" som kostar honom dyrt.
T.ex. punktera hans däck på den parkerade bilen och lägga en krossad glasflaska precis vid däcket.

En annan tanke är att använda tjänsten på www.busms.nu
Går det att hitta på nån rolig grej med hans fru, svärföräldrar?

Spåna lite och dela med er av era fräckaste ideér! = )
 

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Stockholm
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
-PLM- skrev:
Kanske ska betona att det inte är jag som vill veta detta, utan en kompis som blivit "illa" behandlad och som bett mig fråga.
Moralpanikare kanske kan panikera i annan tråd?


Är det någon som har några grymma tips på vad man kan göra mot någon som man vill jävlas riktigt ordentligt med?
Personen i fråga bor i bostadsrättslägenhet på annan ort och är gift. Det är inte omöjligt att resa till orten
ett antal gånger för att ställa till med något.

Helst skulle jag vilja ha reda på saker man kan göra som inte är direkt uppenbara att det är personens fiende som
har utfört "dådet". Det bästa vore om personen själv gör ett "misstag" som kostar honom dyrt.
T.ex. punktera hans däck på den parkerade bilen och lägga en krossad glasflaska precis vid däcket.

En annan tanke är att använda tjänsten på www.busms.nu
Går det att hitta på nån rolig grej med hans fru, svärföräldrar?

Spåna lite och dela med er av era fräckaste ideér! = )


HAHAHAH du kan ju prova med mitt gamla knep det e inte elakt men bjud han på ett par FLATLINE :D :D :D har hört att de brukar vara värst dan efter :D nåt man inte glömmer
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
-PLM- skrev:
Vad är det?






Ska framföra det

Vad har hänt? Kan va bra att veta för inspirationen.

Häll varm vatten runt och på bilen (Bättre efekt än kall vatten)
 

DR_Gonzo

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
Kronans
Försök att få tag i personens personnummer. Det kan man göra via skatteverket tror jag. Då kan man hitta på en massa bus. Dom hade testat detta på nått program på radion förr vet jag. Och man kan göra en hel del. Just nu kommer jag bara på att dom sa upp telefonen för någon. Men det rörde "hushålls" grejer vet jag, typ telefonen. Inte vet jag... säga upp nån försäkring kanske är och ta i.
NU VET JAG! Säg upp hemförsäkringen och bränn ner lägenheten! HA HA HA.

Nu blir man ju lite nyfiken, är det nått jätte elakt som din "komis" blitt utsatt för?
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Beställ massa abonnemang, inkontenensskydd (varuprover), reklam, dela ut hans mejl så de blir spammad och posta hundbajs år honom.
 
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Att beställa hem (till dörren, givetvis) ett gäng medicinbollar till offret, har enligt uppgift fungerat jäkligt bra.
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
-PLM- skrev:
En annan tanke är att använda tjänsten på www.busms.nu
Går det att hitta på nån rolig grej med hans fru, svärföräldrar?


Min första tanke är att inte blanda in någon annan än den som gjort sig skyldig.
Kan bara tänka själv hur jag hade reagerat om mina anhöriga blivit drabbade för mina gärningar.

Gör en adressändring på karln flytta han sedan till ett valfritt ställe där det sitter flera brevlådor på samma ställe och lägg till ett nummer med tillhörande ny brevlåda på den nya adressen brevbäraren kommer inte märka ett dugg.

Nu måste du agera snabbt innan han undrar vart hans post tagit vägen ja och härifrån är möjligjeterna oändliga men du kan ju tänka dig vad du göra ifrån denna position.

DR_Gonzo skrev:
Försök att få tag i personens personnummer. Det kan man göra via skatteverket tror jag.

Absolut inga problem bara att knalla in på skatteverkets kontor och sätta sig och söka på deras datorer busenkelt.
 
Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ring och spärra alla kort. Hur lätt som helst och personen får ett helvette.
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
Starstriker skrev:
Ring och spärra alla kort. Hur lätt som helst och personen får ett helvette.


Tråkigt! roligare att beställa något för dyra pengar typ en lyxkryssning jorden runt med dyraste sviten utan avbeställningsskydd.
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Ansök om namnändring till t.ex. Mostafa Schaltballamarkawarersch eller nåt.

Släng ner knark i hans brevlåda å ring narkotikatipset.

Avrätta hans familjemedlemmar.

Allt beroende hur mycket du vill jävlas... :)
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Hur funkar det om man skulle gå in på en massa sex/porrsdior och beställa kataloger med olika sexhjälpmedel, gayfilmer och annat härligt? Går det för dom att se från vilken dator beställningarna har gjorts eller ser dom bara namn och adress som man skriver in?

Tänkte så dom inte ser en IP:adress och sedan kan luska ut vem som har gjort det om den drabbade personen kontaktar dom...
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
MackeNo1 skrev:
Tänkte så dom inte ser en IP:adress och sedan kan luska ut vem som har gjort det om den drabbade personen kontaktar dom...


Man brukar kunna låna datorer på bibliotek, om dom har filter mot porrsajter vet jag inte. Men det går ju att ta reda på!

War-psycho skrev:
Skicka honom DVD'n "Full Metal Jacket", och byt ut skivan mot "Spice Girls The Movie". :D


heeey slag under bältet!
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top