Jävligt förbannad!

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
Är måttligt road över hundägare som inte plockar upp hundskiten efter sig mitt i centrala Norrköping. Glad i hågen spatserar man gatan fram pratandes med en polare när man trampar i en fin liten hög. Spenderade sen minst en halvtimme till att få min fina sko ren :mad: :4skrika :finger :kulspruta :6surkart

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
det där är grisigt...

likaså alla hästar som inte har vett på att plocka upp efter sig.....

/H

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Nova skrev:
Är måttligt road över hundägare som inte plockar upp hundskiten efter sig mitt i centrala Norrköping. Glad i hågen spatserar man gatan fram pratandes med en polare när man trampar i en fin liten hög. Spenderade sen minst en halvtimme till att få min fina sko ren :mad: :4skrika :finger :kulspruta :6surkart

Måste varit en riktigt stor skithög om det tog en halvtimme att göra rent dojjan. :lol :lol

// TOK :fyllisar

Therudeboy

Guest
Nova skrev:

Åk aldrig till paris då :fakta

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Goldwing_WannaB skrev:
Det vore intressant att se dem göra det... :rolleyes:

visste vore det.... Fan det finns ju apor som kan cykla, pappegojor som cyklar... Då borde la hästar kunna plocka upp efter sig...

Nä, jag menar givetvis ryttaren som kör hästen... Ska plocka upp....

:hej

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
UrbanTiger skrev:
Flytta från Norrköping då :kocko
En halvtimme ? En vanlig gräsmatta fixar det på 48 sekunder :gnissla

Varför skulle jag flytta? :finger

Om du någonsin trampat i hundskit så det fastnar i skomönstren så hjälper inte en vanlig gräsmatta men du kanske är en lortgris som tycker om dynga och torkar av skiten på hallmattan istället? :arsele

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Nova skrev:
Varför skulle jag flytta? :finger

Om du någonsin trampat i hundskit så det fastnar i skomönstren så hjälper inte en vanlig gräsmatta men du kanske är en lortgris som tycker om dynga och torkar av skiten på hallmattan istället? :arsele
På den tiden då alla hade likadana skor (när jag gick på dagis) så brukade jag (och alla andra) byta skor med någon annan när man själv trampat i hundskit utan att de viste om det, så hade jag varit som dig så hade jag letat upp någon med likadana skor och bytt helt enkelt :D

HanneZ

Guest
hållundan skrev:
visste vore det.... Fan det finns ju apor som kan cykla, pappegojor som cyklar... Då borde la hästar kunna plocka upp efter sig...

Nä, jag menar givetvis ryttaren som kör hästen... Ska plocka upp....

:hej
kör hästen? låter en smula pervest... är det "rider hästen" du menar? =P

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
kaZmur skrev:
På den tiden då alla hade likadana skor (när jag gick på dagis) så brukade jag (och alla andra) byta skor med någon annan när man själv trampat i hundskit utan att de viste om det, så hade jag varit som dig så hade jag letat upp någon med likadana skor och bytt helt enkelt :D

Haha ja det var ju ett bra tips. Ska komma ihåg det nästa gång! Eller varför inte att gå till butiken man köpt dom i o byta till ett par likadana nya :D

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
kaZmur skrev:

:rofl :rofl

Fan alltså, det ska jag göra nästa gång jag trampar i nått äckligt
typ gammalt valfett :va

Mad Mike

Yxa
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
TL 1000R
I Amerikat säger dom inte hundskit, där säger dom glide mine *glajd majn*

Bara att fråga mej om ni undrar nått mer...

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...