J*vla snorungar!

Balahue

Läderpung
Gick med
26 May 2004
Hoj
KTM 450 EXC
Vafan, första gången man kör till Landskrona å hojen blir fan "stulen"....
hade ställt hojen precis nedanför lägenheten och låst den i bakdrevet med ett skivbromslås. (satans tur ja inte satte det i skivan fram nu när man tänker i efterhand).

tänkte ja skulle bege mig hem vid 0130 men vid 01 ringer poliser och meddelar att min hoj blivit stulen, springer ner där ja ställt hojen för att se att jodå de stod inte kvar...
polisen säger att den står vid skolan och efter djupare diskussion visar det sig att den står 200m längre ner på gatan runt ett gathörn.....
någon hade ringt polisen och sagt att någon höll på att stjäla en hoj, polisen körde dit och såg 5 yngre personer springa från platsen. en höll utkik, en ledde hojen, en lyfte i bakhjulet och 2 lyfte på varsin sida av ett grovt järnrör de satt under svingen.....
när ja kommer och ska "kvittera" ut hojen visar det sig att den inte går att rulla. de svinen har försökt bända av låset med resultat att drevet ser ut som en j*vla banan och tar i svingen, de har även av någon oförklarlig jävla anledning böjt bromsskivan bak.

Såna onödiga j*vla svin, hur J*VLA svårt är det att skilja på mitt och ditt. fan så j*vla trött på dagens folk.....

Dagens varning..
"Ställ aldrig hojen i Landskrona" första och sista gången för mig...

Fugge

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2008
Hoj
KTM 660 -06
En del folk ska man bara skjuta av på stört.
Råkade ut för liknande grej när jag hälsade på "dåvarande ragg, nuvarande flickvän". Kom ut på morgonen o såg att det var naggat i skivbromslåset men tänkte inte så mycket mer på det, var inga stora skador. såg ut som något jag kunde ha åstadkommit själv.
När jag börjar rulla så är skivan helt vind.

Dom rackarna hade hellre fått sno hojen så det varit värt o ta det på självrisken.......

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Snälla rara, sånt får man räkna med i landskrona... Tråkigt men sant.

Tur att du iaf fick tillbaka den!

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Dessa svenska snorungar...... kan man inte dra ihop ett gäng på en 10-15 pers som ställer upp en hoj och lurar i buskarna en kväll. Gör så en 3-4 gånger sen är nog stan ren på slödder.

Bör tillägas att övervåld skall utdelas.

Balahue

Läderpung
Gick med
26 May 2004
Hoj
KTM 450 EXC
Dessa svenska snorungar...... kan man inte dra ihop ett gäng på en 10-15 pers som ställer upp en hoj och lurar i buskarna en kväll. Gör så en 3-4 gånger sen är nog stan ren på slödder.

Bör tillägas att övervåld skall utdelas.

Låter som en helt förträfflig ide, sign me up!

Borde ordna en "intern" Bödelgrupp, en grupp som gör just de du säger, tar hand om folk med taskig inställning till andras hojar:p

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
[YOUTUBE-ID]J7zb8YXrmIA[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...